Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vreemde gaatjes in blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vreemde gaatjes in blad

Korting op 420shop
    IMG_0772.jpgIMG_0771.jpg

Zoals op bovenstaande foto te zien, vond ik vanmorgen allemaal bladeren met gaatjes erin, ik vermoed rups? heb planten en potten van boven tot onder nagekeken en kon verder niks geks vinden....

suggesties/ideeen/oplossingen van harte welkom!
    Attached Files

Re: vreemde gaatjes in blad

nee dat zijn wantsen! gaan in de nog uit tekomen blaadjes zitten en als ze dan uitkomen heb je een gatenkaas
    oplossing bayer insekten spray erover en ze zijn allemaal dood

Comment

Het gekke is dat ik gaatjes gevonden heb in blad wat toch al een poos aan de plant zat zonder problemen, het was zeker geen nieuw blad in ieder geval.......

Comment

Rupsen gaan anders te werk kijk maar hier: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Strains/page5

Bij mijn buitenplanten heb ik ook wel gaatjes, maar lang niet zo groot ale op jouw bladeren.

Comment

Die gekke wantsen laten hele pakketten eieren achter op blad
          188.jpg

Comment

Goed je plant cotroleren
            God was never on your side..

Comment

En dan alle blad waar ik die eitjes in zie verwijderen of?

Comment

Niet verwijderen . Je kan plakband dubbel op je vinger doen en de blaadjes ermee nalopen , meeste trek je er zo af

Comment

Vraag Goudeerlijk, die s goed met plakband..

Comment

MrWeirdo, welke plant is dat? ik heb namelijk zelf ook een plant staan en ze lijkt massa's op die van jou, maar weet niet welk soortje het is. Heb namelijk die zaadjes in een zakje gevonden..
                    Heb ook wel wat problemen de laatste tijd met gaatjes..
                    Weet iemand of ook de eitjes ervan gaan als je ze bespuit met bijvoorbeeld een product van Bayer? Want om met plakband heel mn plant af te gaan zie ik niet zitten, kheb een veel te grote en compacte plant om dat allemaal te doen..

Comment

eerlijk gezegd weet ik ook niet de exacte soort, in mijn geval gaat het om gekregen zaadjes, had er 1 hermafrodiet bij en drie vrouwtjes, dus mensen suggesties welke soort dit kan zijn?

en heb inderdaad het advies gekregen insectenspray van bayer te gebruiken maar heb alle blaadjes nagelopen (bij mij kan dat wel, heb alle tijd) maar verder niks gevonden nog
                      als ik meer van die bladeren vind toch de spray er maar over.....

Comment

P1040987.jpg
                        Ik ga binnenkort ook eens die Bayer-spray gaan halen, wil het niet riskeren dat zo'n grote plant verloren zou gaan aan die beestjes! Zal ze straks nog eens checken of het wantsen of spint zijn..

Comment

heb ze in begin juni gekiemd en dek ze nu 3,5 week af snachts 12 hr om ze in bloei te zetten mooi afgebloeid voor het regenseizoen hoop ik

Comment

Bezig...
                          X