Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer zijn komen er toppen aan?? /wanneer oogsten???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer zijn komen er toppen aan?? /wanneer oogsten???

Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

ik had een vraag wanneer deze plant eindelijk toppen gaat produceren???? heb ze namelijk eind april begin mij gepoot en ze zijn nu al werkelijk beren van planten 2m35cm is de grootste maar er zijn maar superkleine topjes aan en we zitten nu al in september wanneer moeten die toppen ongv komen??

dit is de revieuw van de site waar ik ze gekocht heb ( dit is niet mijn eigen revieuw nor plaatje dit is eigendom van weed seed shop dit is puur om jullie te laten zien waar ik over praat) :

WSS-Skunk-Gefeminiseerd-image.jpg04092012291 - kopie.jpg

TIPS ZIJN WELKOM !!

B.v.d. ROB

Geduld! Of je had ze moeten verduisteren maar dat heeft nu weinig zin meer! Laat de natuur zijn werk doen en hou jij een oogje in het zeil of er toprot ontstaat dan komt alles goed.

Greetz,

xslt66x

Comment

Re: Wanneer zijn komen er toppen aan?? /wanneer oogsten???

ooww okee hoe bedoel je verduisteren sorry maar dit is pas mn eerste keer dat ik kweek hahah! maja voor ieder moet een eerste keer zijn niet waar?

maar weet jij toevallig wanneer de oogst tijd is voor de buiten wiet wacht even ik geef ff link http://weedseedshop.com/wiet-zaden/v...-gefeminiseerd daar staat op korte bloei maar ik heb ze al dik 3 maanden staat.. ? beetje vreemt.. en het zijn 100% voorgefiminiseerde planten dus mannetjes zijn het niet .. naja

in ieder geval bedankt voor de tips!

Comment

Een wietplant gaat pas bloeien als er 12 uur licht per dag is.
        Of je die plant nou in april plant, of in juni maakt niks uit.

24 september hebben we in Nederland 12 uur licht, ze gaan dus net pas beginnen.
        Over een week of acht heb je toppen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

aawww okeee hartelijk bedankt dat maakt al een hoop duidelijker.. dus dan kan ik rond november oogsten?

echt bedankt!

groetjes rob

Comment

hej qnQ,
            helpt het nog om ze te een paar uur per dag te verduisteren om zo het proces op gang te bregen?

Comment

Ik denk niet dat het nu nog veel uitmaakt, of je moet het tot het eind blijven doen.
              Er is nu 13 uur licht, dus de bloeihormonen zijn al in de weer als het goed is.

Comment

Je plant is begonnen met de bloei volgens het zakje kan je nu 45/60 dagen er bij tellen en dan zou jou plant klaar zijn
                Dus zo rond Half Nov kan je oogste zoals de meeste die buiten kweken
                God was never on your side..

Comment

hej,
                  vanaf welke temperaturen zet je best je plantjes binnen,
                  of is dat al helemaal niet goed?

Comment

Als het flink gaat vriezen.

Comment

bedankt allemaal voor de goede reacties allemaal! echt top! maar mijn planten kan ik niet binnen zetten want ze staan in vaste grond.. ik hoop dat ze zo snel mogelijk klaar zijn want hier in mijn buurt is veel politie aanwezig en zijn ook veel van die snotjongeren .. die wel los handjes hebben.. maarja ga der alles aan doen om mijn oogst te krijgen !

Echt top allemaal! m.v.g. Rob

Comment

Als er nacht vorst overheen gaat maakt ze nog wel extra hars aan om de top te beschermen maar dat ga je waarschijnlijk niet halen vanwege toprot

Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

denk dat ik voor zowat iedereen spreek hier als ik zeg

PLEASE PLEASE PLEASE NIET ZOVEEL REGEN AUB

zoiezo al een klote zomer gehad voor buiten te kweken dit jaar, veels te weinig echte mooie dagen gehad ( 25+ graden ) tis september en hier gaat de verwarming aan omdat t fucking koud is buiten
                          ( kans op toprot wordt op deze manier groter en groter hoe compacter de toppen worden )

Comment

ja inderdaad! klote regen .. de toppen zijn best klein.. maar heb het geluk dat het er niet normaal veel zijn! en redelijke grote ik hoop dat ik van mijn planten toch wel een kilo van halen dan ben ik al blij! 18092012308 - kopie.jpg

Comment

whoeha een kilo ga maar al zovast dromen
                              God was never on your side..

Comment

Bezig...
                              X