Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare vlekken op stam wietplant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rare vlekken op stam wietplant

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: Rare vlekken op stam wietplant

Als die in de zon staat kan ze wel 5-10 liter per dag drinken. Kwestie van even de aarde vingeren.
    Plant is ook wat mager en gelig. Ik denk niet dat je het redt tot het eind zonder voeding.
    De stam lijkt wat paars te kleuren, meestal wordt dit veroorzaakt door stress.
    Schuif je ze soms regelmatig heen en weer ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Als die in de zon staat kan ze wel 5-10 liter per dag drinken. Kwestie van even de aarde vingeren.
      Plant is ook wat mager en gelig. Ik denk niet dat je het redt tot het eind zonder voeding.
      De stam lijkt wat paars te kleuren, meestal wordt dit veroorzaakt door stress.
      Schuif je ze soms regelmatig heen en weer ?

Comment

Je wilt 'r wel voeding geven, maar geen mest? Want mest 'of iets' is niet natuurlijk? Oef.. Dan ga je een zware klus krijgen om deze plant goed te laten eindigen. Ik vraag me af wat je dan zou moeten geven..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Vloeibare Cannabisvoeding heb je ook als biologisch product, bijvoorbeeld van het merk Biobizz.
          Als je twee weken voor de oogst stopt met voeding geven, en alleen nog maar water geeft, dan is de plant vrij 'schoon' op het moment dat je ze oogst.

Ik snap je uitgangspunt wel, maar hou het in gedachten.
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bij de lidel hebben ze van die blauwe voedings stokjes die je bij de plant kan steken kost geen drol en meer dan genoeg voor je plant
            God was never on your side..

Comment

Bezig...
            X