Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help planten geknakt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help planten geknakt.

    Korting op 420shop
    Heb me ff super snel aangemeld,

    mijn zonnebloemen ( om mijn planten niet te laten opvallen) zijn net door de regen omgewaaid,op mijn 2 planten +2 meter.
    Nou zijn er twee grote takken waar net een giga lading toppen aan kwam van ongeveer een meter hoog afgeknakt, zo erg dat ik ze er wel af moest halen..
    Zijn ze nog te redden op een of andere manier??

    #2
    Re: help planten geknakt.

    een knik is niet erg, je had m ff houtje-touwtje moeten fixen. maar ik begrijp nu dat je 2 delen heb.... dat wordt wat lastiger lijkt me...
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: help planten geknakt.

      HEEEEEEEEEEl mischien werkt dit,behandel ze als bloemen in een bloemenvaas.
      Knip de allergrootste bladeren weg(minder verdamping).Onderkant stengel,lang schuin afsnijden.
      Hoe schuiner,des t meer opname water.Iets voeding in water.Zet ze niet meer in de volle zon,maar op
      een lichte plek.Maar aangezien je nog weken weg bent van oogsten,verwacht ik hier niet veel van,maar je weet nooit.
      Sucses dude.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: help planten geknakt.

          Ik heb nou de gescheurde stam van de plant afgesneden en afgetaped maar het is een flinke wond dus hopelijk komt dit nog goed.
          De stukken heb ik snel in de grond gezet maar hij ziet er al slapjes uit, als dit erger wordt zet ik hem op de vaas.
          Heb tijd geleden 2 stekjes gekregen en ze toen in de volle grond gezet, zonder daar iets mee te doen behalve een beetje voeding geven af en toe onder het mom van ik kijk wel wat eraan komt.Maar dit ben ik aan ze gehecht Zal zo ff proberen een fotootje te maken.
          Groetjes Bianca

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.





          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          tja denk dat ik ze maar op de vaas zet want zoals je ziet ziet het er niet al te best uit

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          (dit=nu)

          Comment


            #6
            Re: help planten geknakt.

            Het op vaas zetten had direct na het afbreken moeten gebeuren Bianca,Ik denk dat dat nu niet meer gaat lukken.
            Cocentreer je op wat nog overeind staat. Sucses.(ene QNQ: planten van 2 meter zijn geen autoflowers.dus enige weken bloei
            had ze nog zeker te gaan. Greets.)

            Comment


              #7
              Re: help planten geknakt.

              Het zijn niet alleen autoflowers die nu al geoogst worden.
              Zonder foto's was je misschien wat voorbarig.
              Neemt niet weg dat je wel gelijk had.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: help planten geknakt.

                Als je hem op de goede manier vast taped aan de stam dan moet die nog zoiezo 1 a 2 weken meegaan

                dit was vorig jaar althans bij mij wel het geval. Ook heb ik een afgebroken tak schuin afgesneden en in een vaas gestopt en die weer in een donkere kast gezet.
                Hierdoor ging deze ook nog 1 a 2 weken mee.

                Comment

                Bezig...
                X