Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower vraagje

    Korting op 420shop
    Ganjafarm hieer!(nieuw),
    Ik vroeg me dus af een autoflower kan in een 2liter pot all groeien.
    Maar als je hem in een 20l bak doet bv. En.voeding goeie.grond geef
    Groeit.die dan meer dan als in een 2l pot. Meer toppe enso?

    Groeten,
    Ganjafarm

    #2
    Re: Autoflower vraagje

    Heel simpel: ja.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower vraagje

      een sluitend antwoord kan ik je niet geven, maar beperkte ervaring zegt me dat zo'n kleine pot een klein plantje gaat opleveren, en de grotere pot een grotere plant.

      in de praktijk loopt het natuurlijk niet altijd zo, want ik heb hier nog een autoflower in een 11 liter pot staan, en die is maar een goeie 10 cm hoog. vanaf die ontkiemde schoot die in de bloei.

      voor mij geen autoflowers meer, tenzij voor buiten als guerilla.
      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

      Say Cheese !!



      Comment


        #4
        Re: Autoflower vraagje

        de grootte van de pot is irrelevant : waar het om draait is het aanbod en de verwerkingscapaciteit van voedingsstoffen.

        Hier op dit forum staan fantastische voorbeelden van volwassen kweek op ieniemieniepotjes. Da's wel meteen een expert, verwacht nou niet dat je dat zelf ook meteen voor mekaar krijgt. Voor goeie amateurs(waar ik er zelf ook een van ben) is meer beenruimte wel degelijk meer plant.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Autoflower vraagje

          Ik weet ookal zeker dag ik geen groote oogst zal hebben hoor, ben onervaren, maarja
          Van oefenen leer je en dat geld ook.voor fouten.. Maar ik kan wel elke dag tijd nemen,
          Voor mn.plantjes, dus komt vast wel iets vanaf.

          Comment

          Bezig...
          X