Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afbloeien in de schaduw??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Afbloeien in de schaduw??

Korting op 420shop
    Hey mede lot genoten!

Vraagje,.

5 mooie buitenplanten, lekker in de bloei, een goeie 2 mtr hoog en erg gezond.
    vanwege de aankomende regen en erg harde wind op de plek waar ze staan wil ik ze nu eigenlijk onder een afdak laten afbloeien, in de schaduw dus.,,,,

Ik ben bang voor de regen en de harde wind dat het dadelijk verkeerd gaat, plus ze worden zo groot dat jan en alleman ze kan zien.
    onder het afdak staan ze toch buiten, de wind kan er rustig doorheen, lekker droog,........ Alleen in de schaduw, gisteren toen het zo bewolkt was. Heb ik gekeken wat het verschil was kwa licht buiten in de bewolking of onder het afdak, naar mijn idee niks.

Graag hoor ik van jullie of het kan om ze de laatste weekjes onder het afdak te laten afbloeien, wat de gevaren zijn of waarom wel of niet.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Het Kan altijd, maar je zult zelf ook begrijpen dat ze in de zon veel dikkere toppen aan zullen maken.
    En om ze Wat in te korten Kan je de takken voorzichtig knakken.
    Hangt er natuurlijk beetje van de strain af of het compacte toppen zijn of Niet maar die van mij.staan gewoon in de regen. Ff goed schudden als het weer droog is.

Comment

Re: Afbloeien in de schaduw??

Let op schimmels, planten onder een afdak broeien meer. Mijn kameraad heeft ze altijd onder een afdak staan, iedere keer problemen.....
      Ik laat ze gewoon staan waar ze staan, wel blijven checken.

Oh ja, ligt er ook nog aan wat voor strain je hebt staan.
      Last edited by ceBep; 19 September 2012, 18:49. Reden: aanvulling

Comment

Hier trouwens ff fototje
        ImageUploadedByTapatalk1348121495.089552.jpg

Nog een klein beetje restand van de meeldouw zoals je ziet maar gaat goed komen

Comment

Zit met hetzelfde...wat ik doe is: ik kijk s' ochtends op weeronline-waar gaat het regenen? Bij een kleine bui laat ik ze gewoon buiten staan (daarna even afschudden) mocht weeronline rode gebieden aangeven boven m'n woonplaatsen (plaats kan je invoeren) dan zet ik ze even onder een afdak, maar nooit te lang.
          ik zou er niet heel moeilijk over doen, gewoon blijven checken.

Comment

je kan mischien wel een paar goeie tl buizen onder je afdakje hangen? tis mischien niet super maar t doet tenminste wel iets!
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

Bezig...
            X