Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

    Korting op 420shop
    Wij hebben een sativa plant buiten met redelijk veel knoppen. De haren zijn nog nagenoeg geheel wit maar zo hier en daar komen er wel een paar bruine haren te voorschijn. De vraag die wij hebben is wanneer kan je oogsten?
    Moeten dan de meeste haren bruin zijn of is dat bij een sativa plant anders?
    Alvast bedankt voor jullie antwoord.

    Met Vriendelijke groeten KJ

    #2
    Foto? De pistels moeten grotendeels bruin zijn, het beste wat je echter kan doen is met een microscoop oid naar de buds kijken, en aan de hand van de trichomes kijken of ze oogstklaar is.

    Als je pistels echter nog grotendeels wit zijn kan je toch nog rekenen op 4-5 weken .
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment


      #3
      Re: Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

      Foto's!!! die van mij hebben ook witte haartjes MAAR LET OP,.. dit is het moment dat je geduld op de proef word gesteld ,.. wachten IMG_20120919_164641.jpgIMG_20120909_072436.jpg
      Mijn probleem is dat de toppen nog steeds niet compact genoeg zijn,.. maar zoals gezegt ik heb geduld duurt nog zeker 3 tot 4 weken bij mij 17 oktober is ze uitgerekend :p
      Last edited by 2ndhero; 19 September 2012, 19:48.

      Comment


        #4
        Re: Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

        hier een foto van onze plant met zijn knoppen.

        DSC_0169 (850x1280).jpg

        Comment


          #5
          Re: Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

          NICE !!! wacht sowieso nog minimaal 2 weken!!,.... heb ook nog een plant (gekregen) die altijd binnen heeft gestaan en die staat nu buiten,... maar daar zitten nog maar hele kleine bloemetjes aan,.. checkIMG_20120914_195449.jpg

          Comment


            #6
            Re: Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

            Echte sativa's zijn niet zo geschikt voor ons klimaat, omdat ze vaak 9+ weken moeten bloeien.
            Deze zijn net begonnen met de topopbouw zo te zien, dus die moeten nog wel 5-6 weken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Sativa planten wanneer kunnen we oogsten?

              Van de eene kant heb je gelijk QnQ maar Sativa's zijn minder compact als indica en daar door meer schimmel bestendiger
              Nederlands klimaat is goed voor Hennep voor de industrie , lange dunne amper top dragende planten


              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment

              Bezig...
              X