Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Re: oogsten??

weedy
      z.s.m behandelen? kan je dit is nader uitleggen? aub
      ooow wist ik niet heb ze al uit mekaar gezet, staan in andere ruimte dam nu ben ik wel pist op die persoon
      maar had het zelf moeten zien!

maar naar mijn menig de ander zien er echt goed uit heb je de fotos gezien? foto zegt niet zoveel maar toch en
      nergens plekjes te bespeuren of gaatjes ofz goed teken toch?

grtzzz

Comment

Ik heb op de nieuwe foto's ook geen schimmel gezien alleen op die ene top op de foto
        Deze zit vol schimmel
        God was never on your side..

Comment

Dat ziet er onsmakelijk uit, jammer.

Hou em weg van je andere planten, die zien er lekker uit.
          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

Say Cheese !!

Comment

gifkikker
            idd erg onsmakelijk heb deze de vuilbak ingesmeten!ik heb ng 1 kleine low rider zie foto
            wat vind je daar van ook weggooien??2012-09-19 15.11.44.jpg

2012-09-19 15.12.15.jpg2012-09-19 15.11.09.jpggrtzzz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

belladonna

thanks voor de reacties !

Comment

hou die in ieder geval weg van je andere gezonde planten, deze heeft toch ook wel last van iets zo te zien.

En elke keer je die plant aangeraakt hebt, zeker je handen goed wassen, ook voor je aan je goeie planten iets doet, zou wel erg onde zijn van die mooie planten als die ook ziek zouden worden.
              Misschien toch maar best op veilig spelen ?

veel succes en goeie oogst !
              kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

Say Cheese !!

Comment

Hoe zou je meeldauw kunnen voorkomen?

Comment

watchthis

ik zou zeggen lees deze topic een goed door meeldauw

Comment

Haha, goeie reactie Mr. Diesel. Je begint het te leren

Tegen meeldauw:
                    CANNACUREEffectief tegen plagenFysieke werking

Door CANNACURE te spuiten breng je een tweede natuurlijke laag aan op je plant. Die zorgt ervoor dat de plant voedingsstoffen krijgt, terwijl ze ook nog steeds kan ademen. Daarnaast zorgt de kleverigheid van de laag ervoor, dat plagen eraan vast blijven plakken. Daardoor kunnen de plagen het blad niet meer aantasten en sterven ze af omdat deze geen voedsel meer kunnen krijgen. Het is daarom belangrijk dat de bladeren zowel aan de bovenkant als de onderkant bespoten worden.
                    Gebruiksadvies

Eenmaal per week preventief gebruik van CANNACURE zorgt ervoor dat plagen als spintmijt, bladluis, wolluis of witte vlieg je plant niet kunnen aantasten. Als je plant al is aangetast, gebruik CANNACURE dan om de plaag te verdrijven. Herhaaldelijk 1 keer spuiten per 3 dagen is voldoende om de plaag aan te pakken en ervoor te zorgen dat deze verdwijnt. Ook de schimmelziekte meeldauw krijgt op deze manier geen kans meer.
                    CANNACURE kan gebruikt worden vanaf het begin van de groei tot aan de oogst en is uitermate geschikt voor zowel eetbare als siergewassen. Door CANNACURE gedurende de gehele teelt te gebruiken voorkom je dat plagen net voor de oogst nog de kans krijgen om zich te ontwikkelen.
                    Beschikbaarheid van voedingsstoffen

CANNACURE maakt en houdt je plant gezond, schoon en glanzend. Dit zorgt voor een optimale fotosynthese. Op deze manier kan je plant zich concentreren op zijn vruchten en bloemen. In combinatie met CANNABOOST vormen er zich sneller en kwalitatief betere vruchten en bloemen. De beschikbaarheid van voedingsstoffen voor je plant is erg belangrijk om goede resultaten te behalen. CANNA garandeert de beschikbaarheid van deze voedingsstoffen wanneer u CANNACURE gebruikt in combinatie met CANNABOOST Accelerator, CANNA PK 13/14 en de reguliere CANNA voeding.
                    Zorgt voor optimale weerstand

Samen met de andere CANNA voedingsstoffen en additieven zorgt CANNACURE ervoor dat je plant voldoende energie niveaus beschikbaar heeft om plagen af te weren. Het mengen van verschillende merken voedingsstoffen kan de gezondheid van je plant in gevaar brengen. Dit kan resulteren in een tekort aan plantaardige energie waardoor ziektes meer kans hebben om toe te slaan op cruciale momenten.
                    Betere groei en bescherming

CANNACURE is geen bestrijdingsmiddel, maar heeft er wel de eigenschappen van. Het product is biologisch afbreekbaar en kan zonder beschermende kleding worden toegediend. Door CANNACURE te gebruiken ben je niet alleen verzekerd van een goede kweek met hoge resultaten, daarnaast schaadt je het milieu en de eigen gezondheid niet. CANNACURE maakt het voor plagen en meeldauw op een natuurlijke wijze onmogelijk om je plant aan te tasten.

Bij buitenwiet kun je er weinig tegen doen. Binnenwiet altijd zorgen dat de ruimte klinisch schoon is en dat je zaadjes gebruikt ipv stekken. Kans is namelijk groot bij stekken dat je ziektes/schimmels meeneemt vanuit de groeikamer.
                    Last edited by Jointjedraaien; 22 November 2013, 03:55.

Comment

renhaze

thanks ik probeer ook te helpen met wat me al toegesproken is een al gelezen heb
                      word zelf ook graag geholpen

renhaze nog vraagje over de gezonde plante die ik heb staan doe ik er goed mee om ze savends rond 21u binnen te halen
                      een smorgens om 08u20 zet ik ze terug buiten met regen gaan ze ook binnen een geef nu halve l per plant met 5ml tera flores bij
                      ik hoor dit graag van jullie ervaren growers !

Comment

De zon komt vandaag om 7:33u op. En gaat 19:28u onder.

Oftewel, alle planten staan nu wel in de bloei. Het heeft dus geen nut meer om ze binnen te zetten.

Regen op je toppen moet je zien te vermijden, zo droog mogelijk zetten, desnoods onder een (doorzichtig) afdakje. En op een plekje zetten waar de wind goed waait. Zo droogt je plantje sneller bij vochtig weer en blijft de geur niet op een plek hangen.

Geef ze water+voeding het liefste 's morgens vroeg. Dan heeft ze de hele dag genoeg water om te groeien en te bloeien. En staat ze niet urenlang vochtig in het donker, waar de schimmel dan alle kans heeft om toe te slaan.

Liever te weinig water dan teveel, zeker nu de koudere dagen voor de deur staan. Gisteren was al de eerste vorst in het land.

Ik wil pas schimmel op 5december zien, eerder niet! :p

Comment

Zo de kliko in zou ik zeggen..
                          Nee, probeer er goede stukken uit te halen en iedergeval wel nu oogsten

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

mag slotje op

Comment

Hm okee. Wellicht dat er mensen nog benieuwd waren naar het vervolg van dit probleem, maar ik zal hem sluiten. Wil je hem later toch weer open hebben, laat het mij (of een andere mod) even weten.

Edit: Het topic is weer open!
                              Last edited by Weedy; 24 September 2012, 23:12.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

hallo beste medekwekers !

heb vandaag de 2lowriders gesnoeid een alles nader beken een idd bweuk het waren vieze schimmel's
                                heb ze onmidlijk weg gegooid vies echt dus van waar ik die heb megenomen dom dat ik het niet nader beken heb zal me geen 2dekeer voorvallen!!
                                en aan mod weedy ,belladonna ,renhaze en gifkiker bedankt voor me er zo snel op te wijzen!! of het was mss al te laat voor men ander planten ook!

nogmaals BEDANKT!!!

Comment

Bezig...
                                X