Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer wietplant oogsten
Collapse
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: Wanneer wietplant oogsten
weinig zee aan informatie, als ik intyp schimmel of toprot krijg ik andere dingen
en zo kan ik alles makkelijk vragen, en kom ik veel meer te wetenLast edited by rakker; 26 September 2012, 19:41.
Comment
-
Dat raakt een snaartje bij me rakker. Zulke 'hit and run' gebruikers vind ik niet leuk. Een vraag neerplempen en de rest een antwoord laten vinden omdat je zelf te lui bent om wat te scrollen, vind ik de verkeerde instelling. Deze mensen hier doen hard hun best om jou te helpen, je hoeft er niets voor terug te doen. Bedenk wel dat die mensen, zelf ook wat zoekwerk hebben moeten verrichten eer ze jouw vragen konden beantwoorden. Wil je ooit zonder wieltjes kunnen fietsen, zul je het toch eerst harder moeten proberen. Over het door te vragen 'kom ik veel meer te weten' dan door te zoeken, zit je in een ontzettend verkeerde denkwijze. Ik vraag me af hoe jij op je werk dingen voor elkaar krijgt. Je kunt ook google gebruiken met als een van de zoekwoorden 'jointjedraaien', zo vind je meer dan enkel de zoekfunctie hier te gebruiken.
Tot die tijd geef ik je het advies om roundup te gebruiken tegen de schimmels en toprot. Twee keer spuiten en je krijgt nergens meer last van, zelfs geen beestjes
For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
etc.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
iig bedankt voor je reactie, had al heen heleboel opgezocht en ben al heel wat te weten gekomen maar een aantal vragen heb ik nog steeds
zoals savonds een zeil erover doen voor de regen, kan dat beter zijn?
hou nu ook elke 2/3 dagen even in de gaten of er wat rot tussen zit, maar alles is nog groen en wit ofc
en ze beginnen nu ook nog eens echt naar wiet te ruiken
Comment
-
hey mensen ben er weer
ik kwam net wat toprot tegen op mijn planten, heb het eraf gehaald en wat over de rotte plek gewreven, zodat het niet verder uit spreid.
Zal ik nu mijn planten gaan oogsten, of zal ik nog wachten en riskeren op meer rot maar wat meer/betere trichomenLast edited by rakker; 1 October 2012, 19:47.
Comment
Comment