Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten plant blue berry vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kwaliteit kost wel wat, maar het wint zichzelf terug! Warmte heb je er inderdaad wel van!

Comment

Idd vsa of evsa heb je nodig met hps... Die had ik nog over het hoofd gezien :p

Comment

Re: buiten plant blue berry vraag

ik zal kijken of zon investering mag van de ouders... het is geen hobbykweekje(de manier zoals zij het zien) meer als je er 300 in stopt :p, bedankt voor de tips en antwoorden

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

oh en @QNQ en Renhaze, bloei was 7-8 weken dus als ze in 2-3de week staan moeten ze nog 5-6

Comment

als het kan vast beter voor een lamp ga het zelf niet doen alles of niets en de mijn staan ongeveer gelijk met jou
          wel knap staan ze ruim een maand in bloei maar topvorming blijft toch achterwege, nu ja ik verwacht dat de mijn pas voor november gaan klaar zijn
          spijt nu tegen budrot en hoop het daarmee wat tegen te kunnen houden

Comment

@mister frank, ja mijne staan denk ik ook al zoiets in de bloei, geslachstvorming was al best lang zichtbaar... ik dacht een tentje maken die beetje temp in control houdt

Comment

Als je niet veel om de opbrengst geeft, gewoon buiten laten staan. Er zal vast nog wat vanaf komen. Misschien is het goedkoper om een kasje te bouwen van plastic of glas, en daar een waterdicht verwarmingselementje in te hangen. Licht is er voldoende buiten, maar de temperatuur is klote. Ik zou graag zien dat iemand eens zoiets probeert! Als het werkt, zou dat mega echt gaaf zijn!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

idee.jpg
                zoiets had ik als idee.
                ventilatie: bakstenen zodat de kubus beetje opgetild wordt (warmte ontsnapt slechte doordat het onderaan is)
                nou het verwarmings element, dit is een lastige , want het mag het plastic niet verschroeien (dus geen directe straal warmte)
                moet waterdicht zijn evenals de stekker, zuinig ivm stroomkosten (optioneel) , en moet toch goeie warmte generen.
                ik ken zelf niet echt verwarming die aan dit voldoet.. google weet het mss maar als iemand ideeen heeft?
                misschien een gloeilampje.. maar dan is het gekloot met licht ritme...

EDIT: misschien verwarmingsmatten? die gebruiken kwekers voor stekjes.. zoiets als deze:

EDIT: het is al gedaan LR2
                Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!
                Last edited by tokedaily; 4 October 2012, 21:52.

Comment

Bezig...
                X