Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
is dit het grote gewicht raden topic of welke onzin word hier weer boven water gehaald.
het blijft gewoon lachwekkend hoe mensen misleid kunnen worden.
laat je zoveel mogelijk wijs maken zou ik zeggen.
alles wat je oogst straks is meegenomen maar verwacht geen maximale resultaten.
dan is de teleurstelling straks na de oogst ook niet zo groot.
als ik dan ook maar even de zaak wil opnaaien zeg ik maximaal 300 gram DROOG maar dan zal er al geen schimmel in moeten komen.
onder 1 600watt HPS kun je dat ding makkelijk afbloeien als je de ruimte ervoor hebt.
alle onzinnige antwoorden dat je er meerdere lampen voor nodig hebt negeren gezien die gasten zelf meestal geen ervaring ermee hebben en uit hun nek lullen of ze er verstand van hebben
elke plant is anders en gedraagt zich anders dus gissen naar gewicht is pure wanhoop.
Tja hoe gaat het met de plante,. Goed! Staan droog onder een afdak!
Ze zijn al wel wat dikker maar nig lang niet waar het moet zijn,.. Geen idee wat ik ga doen,. Naar binnen is denk ik het beste,. Maar ik hoor veel verhalen over beestjes mee naar binnen brengen,......
Weet niet goed hoe of wat ik daarvan moet denken,. Ik denk wel dat als ik deze jongens binnen kan zetten het leuk kan gaan worden,....
Comment