Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

frisian dew

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: frisian dew

Ik zou de ruimte ook verduisteren, licht heeft invloed op je THC afbraak. Ben benieuwd hoe jouw wietje smaakt en hoeveel je droog eraf haalt. Ik heb een dame geoogst 2 weekjes geleden en ze rook enorm naar munt en andere kruiden. Lekkere high, maar enorm weinig kunnen oogsten door toprot en dat ze kleiner was: 22gram droog. Vervolg van dame 2 zie mijn topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TGIF View Post
        Ik zou de ruimte ook verduisteren, licht heeft invloed op je THC afbraak. Ben benieuwd hoe jouw wietje smaakt en hoeveel je droog eraf haalt. Ik heb een dame geoogst 2 weekjes geleden en ze rook enorm naar munt en andere kruiden. Lekkere high, maar enorm weinig kunnen oogsten door toprot en dat ze kleiner was: 22gram droog. Vervolg van dame 2 zie mijn topic.
        de ruimte is verduisterd cq pikkedonker, verlichting was voor de foto's

gr eddie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TGIF View Post
          de oogst van 1 plant 176 gram dit valt mij niet tegen voor een eerste keer....plant nummer 2 eergisteren naar het hiernamaals geholpen, ik denk dat deze nog meer opleverd.

gr eddie

Comment

Niet slecht maar is deze al helemaal droog?
            Heb mijn FD gisteren geknip en de toppen zijn kei hard.
            Gaat een weekje of 2-3 duren om ze droog te krijgen.
            Moet wel zeggen dat ze een zeer speciale geur heeft en dat bedoel ik niet in de slecht zin!.
            Veel succes met de laatste loodjes .

Groetjes wamy

Comment

ja droog 176gram is zeker een mooie opbrengst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wamy View Post
                Niet slecht maar is deze al helemaal droog?
                Heb mijn FD gisteren geknip en de toppen zijn kei hard.
                Gaat een weekje of 2-3 duren om ze droog te krijgen.
                Moet wel zeggen dat ze een zeer speciale geur heeft en dat bedoel ik niet in de slecht zin!.
                Veel succes met de laatste loodjes .

Groetjes wamy
                Yep ze zijn helemaal droog...ik had ze verplaatst naar een andere ruimte, wel met een kleine ventilator er bij.
                ik ben ook al aan het testen geweest....nock down..niet mijn ding eerlijk gezegd, minstens een uur lang voor pampus op de bank gelegen mijzelf nauwelijks in beweging te krijgen...

groeten eddie

Comment

Geweldig, is weeral 176gr plezier.
                  Hehe i like pampus op de bank liggen maar ieder zijn ding natuurlijk .

Groetjes wamy

Comment

Bezig...
                  X