Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem tot mogelijk diefstal!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleem tot mogelijk diefstal!!!

    Korting op 420shop
    beste medekwekers,


    ik heb een heel groot probleem een van mijn beste vrienden die hier al jaren over de vloer komt .. heeft nu door bepaalde gebeurtenissen ruzie met mij !

    en hij weet dat ik planten heb, waarschijnlijk uit een kansloze wraak actie wilt hij de politie waarschuwen maar ze moeten volgens de verpakking nog 2 weken ongeveer en ik dacht ik haal ze der nu uit voordat ze of vernielt/gestolen of in beslag worden genomen Zo hatelijk..

    WAT MOET IK DOEN HELP!!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    http://weedseedshop.com/wiet-zaden/vrouwelijk/wss-skunk-gefeminiseerd

    dit is de plant.. ziet er nu zo uit! deze foto is van 28 september. zit nu behoorlijk veel thc op en heel veel bruine haartjes! 28092012338 - kopie.jpg

    damn wat voel ik me genaait!!!!

    #2
    Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

    gewoon omhakken en in de kliko gooien,en de rest van je leven niks fout meer doen,want stel je voor dat die persoon er achter komt

    Comment


      #3
      Wietkweken.
      Regel 1. Vertel niemand wat je doet.

      ...
      ..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

        ja dat snap ik wel maar daar heb ik nu zeker ook wel van geleerd en het is geen huurwoning.. maar goed.. ik be niet bang voor politie maar dat mn winst word verknald!
        en hij kwam al jaren bij ons over de vloer en nu dit ik zag het gewoon niet aankomen snapje.. maar zou het spul nu nog te roken zijn mocht ik het nu knippen?

        pff zo klote.. neppe vrienden.. agjaa.. het zijn in totaal 5 planten.

        maargoed dus moet ik ze nog zeker 2 weken laten staan?

        Comment


          #5
          Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

          gras is ook te roken als je t droogt, of t zal smaken is een ander verhaal

          Comment


            #6
            Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

            goede foto,s van maken,ook inzoemen,loep kopen en hier in de zoekmachine trigomen opzoeken,aan de hand van hun kleur kun je bepalen of ze oogstrijp zijn.

            Comment


              #7
              Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

              die bel echt de politie niet dat durft hij niet zou me niet zo druk maken
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                thanx man! ma waar haal je zon loep dan?

                Groetjes rob.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                ja ik weet het niet tegewoordig is het ook anoniem tips geven he.. dusja hij is wel zoon sneaky persoontje.. achja..ik zie het wel hopelijk gebeurt er niks en mocht het wel zo zijn dan weet ik genoeg!

                Groetjes rob.. Thanx allemaal trouwens !!!

                Comment


                  #9
                  Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                  Voordat ze tijd hebben om daadwerkelijk een huiszoeking te krijgen kan je ze misschien al afbloeien.
                  Als je echt wilt omhakken kan je misschien proberen een dag of 2 de licht uren sterk terug te laten lopen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                    die kan je echt zo niet gaan roken ze !! dat gaat een gras smaak geven denk ik
                    en dat hij naar de politie gaat. denk ik niet! zou echt kinderachtig zijn!!
                    gewoon afbloeien zou ik doen .en moest de politie er toch ineens zijn! verniel je het snel en je zegt dat je aan expermiteren was
                    ik zou ni stresse grtz subby

                    Comment


                      #11
                      Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                      Sneeky persoontje noem je hem volgens mij is het wel je beste vriend geweest
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                        Precies wat bella zegt, en dat je bang bent dat hij je wilt verlinken zegt ook niks goeds...

                        Zal vast een hele goede vrienschap zijn geweest.

                        Comment


                          #13
                          Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                          * Mompelt iets met erecode..

                          Of je moet zn griet gepakt hebben natuurlijk maar dan ligt rippen meer voor de hand..

                          Suc6

                          Comment


                            #14
                            Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                            ja ik weet hoe hij is heb heb het vaker meegemaakt met hem.. was opzich wel goede jongen maar.. ik zag hoe hij deed bij andere dus ik weet waar hij in staat is om te doen.. maar het was goede vriend ja maaar dat is nu allemaal voorbij daarom.. agjaa.. ik zie wel wat er gebeurt.. ik knip alvast 2planten, die trichromen zijn al goed.. dus heb met loep net gekeken, en de haartjes waren goed cloudy van 2 planten dan he. en de haren van de top zijn geel/bruin.. dus die gaan lekker geknipt worden de andere moeten nog 1 of 2 weken.
                            ma komt goed!!! Thnx allemaal voor de reacties.

                            Comment


                              #15
                              Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                              Een eind hout nemen en..... en als je "klikt" krijg je nog meer!! Werkt altijd.

                              Comment

                              Bezig...
                              X