Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem tot mogelijk diefstal!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

    Maar als hij jouw kweekcompagnon/homie was, is hij toch medeplichtig? Het niet melden van een misdrijf, is ook strafbaar. Probleem opgelost! Hij fuckt jou, jij pakt 'm terug. Als
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

      Denk dat je met knippen ook niet ver komt als ze je wiet vinden.
      Hoeveel wiet mag je nou op voorraad hebben, 5 gram dacht ik. Daar ga je wel overheen.
      Je kan ook z'n vriendin gijzelen en zeggen dat-ie haar na het oogsten terugkrijgt.

      De haartjes zeggen trouwens niet zoveel over het oogstmoment.
      De trichomen zitten op de topblaadjes.
      Niks haartjes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

        Ik dacht dat je 30 gram thuis in bezit 'mocht' hebben. En op straat maximaal 5 gr.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

          Met knippe zoals je toppen eruit zien op die foto bereik je helemaal niks.

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

            Niks knippen niks wegdoen, gewoon laten staan en als de flikken erom komen zeg jij gewoon dat die plant(en) van je vriend zijn
            waar je ruzie mee hebt, hij ging ze komen ophalen maar is al een paar keer niet komen opdagen daarvoor!

            Comment


              #21
              Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

              haha idd ganjax, nice one

              Comment


                #22
                Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                Een vijand bestrijden met zijn eigen wapens he

                Comment


                  #23
                  Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                  OWWJAAA DIE IS ECHT HARD HAHAHAH!!! nice one Thanx ganjax.. die zal ik onthouden!!!

                  THNX!!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  nou weetje waardoor het begon .. ik wouw gezellig een avondje met mijn zusje en de vriend van mijn zusje hebben. en toen kwam ik hem tegen en hij vroeg of hij mee kon chille, toen zij ik van ja hoor is geen probleem.. en hij had een fles wiskey gekocht .. en begon te zuipe.. ik stookte mij een lekkere stick in de fik... en ondertussen was zijn fles wiskey al op .. en ik was gewoon aan het genieten enz.. maar hij was al zat aan het worden en in een keer.. zij hij tegen mij vieze junk enzo.. terwijl ik mischien een keer in de maand blow ofzo.. maar vind het gewoon relaxx om af en toe te doen weetjewel.. ben der ook niet verslaaft an of wat dan ook.. en ik dacht al van sow.. wat heeft hij dus ik ga der geen drama van maken.. dus negeer hem en geniet van mijn fakkel.. even later begint hij te ruzie te zoeken met de vriend van men zusje en begint hem uit te dagen te duwen enz.. en op een begeven moment escaleerde het.. hij trapte die vriend van mn zusje waardoor hij uit balans was.. en vast hield aan zn jas.. waardoor een scheur in kwam .. en toen was hij helemaal doorgelipt en mijn zusje en ik kwam der tussen en toen zij hij dat hij 3 x had gezegt om mn zusje weg te halen.. terwijll ik zelf voor hem stond en hij zij dat hij mijn zusje ging slaan als ze niet aan de kant ging blablabla.. toen ben ik der voor gaan staan.. toen zij ik dan moet je mij eerst slaan.. en toen werd die in een keer helemaal boos op mij.. en toen kwam politie en toen moest ik mee samen met mijn zusje en die vriend.. en hij mocht gewoon lopen .. hij had mij die avond een paar gebelt en bedreigt dat hij de wouten zou bellen voor die planten etc..vriendschap voorbij. zij die.. ik dacht echt van fl**ker dan ook op. en dat noemt zich dan een beste vriend he..
                  bahbah.. hatelijk zoon mensen.. het ene moment denkje dat je ze kan vertrouwen en het andere moment steken je ze in je rug. en dan denk je van zoiets zou hij nooit doen maarja nu kom je er pas achter hoe mensen kunnen zijn he..

                  Achja thanx voor de tips en reacties!!

                  Groeten rob.

                  Comment


                    #24
                    Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                    DRANK MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF HEBT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Een tip: Goede vrienden kun je op een hand tellen.
                    Planten gewoon wat vroeger oogsten als het nog niet te laat is.

                    Gr Goud

                    Comment


                      #25
                      Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                      Zet ergens een paar varens neer. Als ze dan langskomen en vragen of je planten hebt. Dan laat je die varens zien. Moet je wel kunnen zorgen dat je de wietplanten buiten het zicht uit de (voor)tuin kunt neerzetten.
                      Matteuccia_orientalis_01.jpg

                      Comment


                        #26
                        Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                        haha dat is wel een slimme actie die varens, dat zou wel geniaal zijn als dat zou werken

                        Comment


                          #27
                          Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                          blijf op je hoede, zorg ervoor dat je vriend ook vrienden is met andere vrienden van je. en als ie alleen voor zichzelf een fles drank meeneemt.... heb je waarschijnlijk niet de goede. al had jij je sigaar ook kunnen delen natuurlijk

                          Comment


                            #28
                            Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                            je kan het natuurlijk ook probreren goed te maken met je vriend....

                            Grtz.Nederhigh
                            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                            Comment


                              #29
                              Re: Probleem tot mogelijk diefstal!!!

                              Als er nou nog geen petten zijn langsgeweest dan gok ik dat die vriend nog wel terug komt voor zijn aandeel

                              Comment

                              Bezig...
                              X