Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple plant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

purple plant

Korting op 420shop
    Hallo medekwekers, ben dit jaar begonnen aan lnx silverhaze en een aantal autoflowers...
    1 van me skunk1 autoflwr werd paars, vergeleken met me ander geoogsten planten was deze wiet vele malen sterker!
    hoe kan dit?

heb nu nog silverhaze die behoud ze mooie groene kleur,
    maar me lnx ( 3 .5 meter ) begint nu ook al aardig paars te worden!
    heb ik nou geluk met dit zeldzame voorkomen of hebben meer kwekers dit jaar purple plants?

ik hoor het graag! gr

purple plant

Dat paars worden is door de kou, denk niet dat je een link kunt trekken tussen paars, en zowiezo goeie wiet, maar de strain zal er veel aan doen, en hoe jij hem hebt grootgebracht, iedere plant is anders, en het kan inderdaad perfect dat je bv 2 dezelfde planten hebt, die er met het eindresultaat toch iets anders uitziet en smaakt :p

Comment

Re: purple plant

Dat paarse kan ook in de genen zitten en dan wordt de hele plant paars heb er zelf ook mee gekruist en zelfs een bijna zwarte gehad zo donker paars was ze
      Maar ik ben geen chemicus en dat paarse schijnt toch iets speciaals te zijn en heeft ook een eigen naam
      En je hebt gelijk de paarse soorten zijn sterker kwa effect maar ook kwa smaak meestal smaken ze heel fruitig

Kleurt je plant later naar paars dan is dat verhaal hier boven korrekt

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

das helemmaal mooi om te horen?
        iemand tips buiten kweek silverhaze kwa afbloeien?
        gebruik gehele canna set.

duurt haze langer? iemand mooie foto van een goed afgerijpte silver haze?
        gr

keep smoking!

Comment

DSC00023.jpgDSC00034.jpgssh plant lang.jpgssh plant getopt groot.jpgssh plant getopt stam.jpgDSC00041.jpg

ik heb foto's van mijn supersilverhaze nu, ik zal ze vanavond is even erop knallen.
          haze bloeit langer zoals je vast al wist ik geloof ongeveer 10weken, ik weet niet of je de bloeiweken bij hebt gehouden?
          die van mij hebben ook enkele paarse verkleuringen, het valt me wel op dat een standaard ssh plant meer last ervan heeft als de getopte, kan ook zo zijn omdat de ene in volle wind staat.
          ik laat ze nog een halve week/week staan want er komt een weekje redelijk weer aan geloof ik , sommige wazige foto's gemaakt toen het net geregend had helaas excuses
          Last edited by JohnnyHaze; 13 October 2012, 09:58.

Comment

Bezig...
          X