Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

drogen van het wiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

drogen van het wiet

Korting op 420shop
    Hey allemaal,

Dus ik heb even op internet gekeken hoe en wat over 't drogen maar er is iets wat ik nog niet helemaal snap, namelijk dat wanneer de wiet gedroogd is (dus op het moment dat je de tak kunt knakken zonder hem te buigen), hem vervolgens in een hermetisch afgesloten bak moet stoppen en dit ongeveer nog elke dag een beetje moet laten luchten (hierdoor zal de wiet een nog zoetere smaak krijgen heb ik gelezen) maar voor hoelang moet je het bakje laten luchten, ik neem aan dat eenmaal droog je het toch niet elke dag moet laten luchten? eenmaal goed afgesloten en droog lijkt mij dat er geen schimmels en dergelijke meer kunnen ontstaan?

Alvast bedankt!

reload472

Re: drogen van het wiet

Droog=Droog

Nog niet droog = blijven drogen

Droge reactie

Comment

Nee dit heb je fout, de eerste week(en) zul je elke dag even moeten luchten je kan na een aantal weken wat langer de pot dicht laten maar iedere dag laten luchten is toch geen probleem?

Hoelang?
      Het is voor zelf gebruik neem ik aan dus je kan het gewoon in de pot laten zitten en lekker uit de pot snoepen.

Comment

Comment

drogen van het wiet

Ja in een kast ofzo zetten, en elke dag een uurtje luchten dn komt het goed !
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Koop wek potjes bij xenos of hema ofzo, zijn doorzichtig moet je gwn in de kast zetten tijdens het luchten even schudden zo dat het goed gelucht word.
            Dan kan je het lang bewaren en word de smaak optimaal!

Comment

ik gebruik altijd de koffiepotten van douwe egbertsideaal als je het mij vraagt

Comment

Bezig...
              X