Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar voor het oogstje?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Klaar voor het oogstje?

Korting op 420shop
    P1030328.jpgP1030327.jpgP1030329.jpgP1030330.jpgP1030331.jpgP1030332.jpgP1030333.jpg
    Last edited by Sjoerd2211; 10 October 2012, 15:02. Reden: Edit : foto toegevoed.

Re: Klaar voor het oogstje?

Ik dacht dat de haren bruin moesten zijn voor dat je ga oogst.
    Ik zie nog geen wiet om te blowen.
    Als ze nat zijn zijn zien er goed uit na dat die droog is,ga je zeker afstand houden.
    Last edited by Zenne; 11 October 2012, 16:28.

Comment

Die plant is nog lang niet klaar en als ik jou was zou ik ook even andere profiel foto nemen
      God was never on your side..

Comment

Ik heb ook een early skunk maar die ziet er heel anders uit! veel breder en smallere bladeren. ik ben ook bezig met de eerste kweek, schat dat mijn toppen dit weekend of volgend weekend klaar zijn maar die zijn al een stuk voller dan die van jou. ook zie je duidelijk aan mijn planten dat ze alle energie stoppen in de toppen doordat de plant langzaam steeds meer gele bladeren krijgt en laat vallen.

Comment

Eind mei is toch niks te laat ?
          Ze is alleen niet zo heel erg 'early' en moet nog een paar weekjes.
          Tijdens het drogen raak je 75-80% gewicht kwijt he..als je dit droogt blijft er weinig over.
          Geduld..

Die tiener op die foto ben je zelf ? 18 ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hallo sjoerd naar de bruine haartjes hoef je niet te kijken juist naar de trichomen door middel van een microscoop daar aan kun je het best zien want die witte draadjes kunnen vroeger bruin/orange worden grtz

Comment

Bezig...
            X