Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spoelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

spoelen

Korting op 420shop
    Hey allemaal,

Wederom heb ik een vraag, heb al een beetje rondgekeken maar de ene zegt dat je twee weken moet spoelen en de ander weer een week en 3 dagen voor de oogst helemaal niks meer etc. Mijn plant heb ik mest gegeven en heb alle mestkorrels verwijderd en sinds vorige week maandag ben ik dus al aan het "spoelen" mijn plant "staat in " potgrond trouwens

Re: spoelen

gewoon een minimum van 1 week(7dagen) spoelen aanhouden, indien langer no prob
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Yep, ik probeer een minimum van 10-14 dagen aan te houden binnen.
      Gewoon water geven zoals je altijd doet, alleen zonder voeding.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

spoelen

Ik ook 14 dagen, soms is het wel iets moeilijk in te schatten, maar toch is je smaak veel beter als je dat zo doet...

Comment

Comment

spoelen

Daar kan ik niet op antwoorden, maar ik doe het wel al geef ik ze maar om de 2 dagen water, en dan de laatste 3 dagen niet, maar of dat nu werkelijk scheelt weet ik niet

Comment

klopt maar dan moeten ze wel die dagen ook in volledige donker staan zodat ze beginnen stressen, stressen dan is extra thc aanmaken

Comment

dus als je ze geen water meer geeft en ze afdekt of binnen zet maken ze zonder zonlicht nog wat extra thc de laatste 3/4dagen, wist ik niet dat ga ik ook maar doen dan!

Comment

ze zeker niet afdekken, word veel te vochtig dan, gewoon ergens in de donker zetten met afzuiging natuurlijk en komt wel goed, bekijk je dames voor je ze donker zet en verschiet maar goed als je ze er terug uithaald

Comment

Bezig...
                  X