Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflowers

Korting op 420shop
    hoi allemaal,

ik wil een voorwerkje doen voor het voorjaar en wil een soort autoflower hebben die ongeveer 40 cm wordt mag iets hoger maar niet een meter bvb, alles wat ik vind zijn bijna feminiostisch zaad, dat is geweldig maar wil ook een man erbij om zelf voor zaden te voorzien.

kan je feministisch zaad bestuiven en dan is de hoofdvraag komen daar vrouwelijke zaden dan vanaf of gemixt, en kan je dat stuifmeel van een mannelijke plant bestellen

wie kan mij raad geven, want dan zou ik eerst thuis een auto gaan kweken voor zaad en over 6 maanden die zaden gebruiken voor buiten in het bos-duinen

Re: autoflowers

Hallo ikkedus,

Lowryder van vision seeds zijn wel leuk, worden ongeveer 70cm.
    Mannelijk stuifmeel kan je niet online kopen, dan moet je regulier zaad kopen.
    Feminished zaad kan je gewoon bestuiven.

Hoe wil je nu een af growen dan onder een lamp?

Greetz Heribei

Comment

zoveel mooie AF soortjes zijn
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

oke duidelijk verhaal, zag gisterennacht een aantal af soorten en qua winst op gram en hoogte plant denk ik dat een ak47 een hele ideale soort is voor quierlla kweek. ga dan eerst regulier zaad bestellen en proberen eerst zelf zaad te produceren voor het komende voorjaar.

Hoeveel zaadjes kan een plant eigenlijk produceren?

Comment

Een ak-47 word inderdaad niet zo groot maaar, er zijn zoveel soorten ak-47 dat het van iedere breeder verschillend kan zijn.
            Ik denk dat je uit in plantje die goed bestoven is minimaal 100 zaden haalt.

Maar hoe wil je nu zaad gaan kweken dan?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

zaden kun je ook binnen kweken onder lampen
              anders zou ik alleen in de zomer kunnen kweken
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

thanx voor de reacties, ik wilde zeggen met zaad kweken om zo nu en dan een aantal planten dus bvb 4 vrouwen en 1 man te laten staan en de oogst die x alleeen voor zaden te gebruiken, als je zegt dat een vrouw 100 zaden kan produceren heb ik dan dus 400 zaden ongeveer uit een kweek, dus moet ik uitrekenen of dat winstgevend kan zijn het beetje wiet wat je dan overhoudt en de kosten voor als ik 400 zaden zou kopen afgaan wegen tegen de winst van het aantal gram.

mijn bedoeling is om thuis gewoon 5 plantjes t kweken en in de zomer buiten ergens op verschillende plaatsen te kweken en dan zijn autoflowers in mijn ogen het snelst

Comment

Klopt, maar bedenk je ook dat Autoflowers lekker staan te meuren in het toeristisch hoogseizoen. Je zult niet de eerste zijn die door een wandelaar geript wordt
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

yep dat weet ik maar daarom wil ik 'gratis' zaad doorhet zelf te kweken, en ik weet plekken waar echt niemand komt en in de duinen zijn plekken schaars en zeker plekken waar brandnetels staan, maar heb nu een paar opties waar ik het ga proberen

Comment

Of het nou gekocht zaad is zelf gekweekt al kwam het uit de lucht vallen.
                      Het is altijd bale als je word geript.
                      Het is een project waar de meeste hobby kwekers veel tijd en liefde in steken.

Comment

Bezig...
                      X