Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers vroeg naar buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflowers vroeg naar buiten

Korting op 420shop
    Ik heb momenteel 9 zaden waarvan 6 AF'jes(3 sweet mango's en 3 big bangs), omdat ik niet meer dan 5 planten in m'n tuin heb willen staan wil ik vragen of het verstandig is om mijn 3 big bangs vroeg te planten zodat deze op 15 mei klaar zijn. Verder heb ik geen mogelijkheid om mijn planten binnen voor te groeien en ik weet dat de temperatuur en lichtintensiteit zo vroeg in het jaar verre van optimaal zijn. Wat is nu het verstandigste om te doen?

Re: autoflowers vroeg naar buiten

Hallo Marky,

Ikzelf ben nog niet heel ver gevordert maar ik kan je dit al zeggen:

Planten die nu buitenstaan krijgen veel last van schimmel(op stam,blad en bloem).

Door de kou groeit je plant veel langzamer(je moet ook veel minder vaak voeding geven).

Het is een plant dus als het meerdere dagen vriest ben ik bang dat je hem kwijt bent.

Doordat er minder lichturen zijn, zul je een zeer magere oogst hebben(indien alles mee zit en het goed loopt).

Hopende je hiermee geholpen te hebben.
    max390

Comment

Het is winter man kweken doe je inde zomer
      God was never on your side..

Comment

Jullie begrijpen mij verkeerd denk ik. Ik bedoel dat ik m'n planten in maart al buiten zet...

Comment

Nee dat kan niet, als het weer mee zit kan je rond 20 april gaan ontkiemen maar alleen als het weer mee zit (geen nachtvorst)

Comment

Dan moet je even uitzoeken welke de beste auto-eigenschap hebben, die plant je als eerste zo gauw het boven de 10 graden is.
            De opbrengst zal misschien wat tegenvallen van de eerste ronde ivm licht-tekort, maar je kunt er daarna nog een rondje achteraan doen met de andere soort.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als je zeker wilt zijn dat je geen vorst meer over je planten krijgt zou je eigelijk tot na de ijsheiligen moeten wachten.Dit is 10 tot 15 mei. Aangezien dit niet je plan is om te wachten kun je ze wel eerder buiten zetten. Weet niet precies wat je wil, volle grond of potten. Als je ze in potten zet zou je ze van de grond af kunnen zetten op een tafeltje bv. De vorst is meestal erger aan de grond. Ook zou je met stro je potten kunnen isoleren.Rondom de pot en op de aarde. Succes. En net wat Heribei zegt je kunt ze dan beter eerst binnen een goede start meegeven.
              sigpic it is just a flower

Comment

Bedankt voor alle tips!

@QnQ Ja de opbrengst gaat tegenvallen dat is iets wat zeker is maar ik voel me hiertoe genoodzaakt omdat ik geen dure zaden later in het jaar guerilla ga zetten
                @batmeid Dankjewel, ik was al van plan om de potten een stukje boven de grond te zetten. Verder ga ik je tip van isoleren met stro zeker gebruiken.

Comment

Bezig...
                X