Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Compactheid van de buitenwiet!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Compactheid van de buitenwiet!

oke thx voor de info!

Comment

toppen loont altijd eh, ook buiten.

Comment

niet bij autoflowers toch? omdat de groeiperiode dan te kort is?

Comment

Een autoflower zal in bloei schieten bij toppen... Niet doen dus.

@Vale: ik zeg ook zeker niet dat alle denen fluff zijn, ik heb old farmer nepal zaden, Die zouden compacte toppen moeten geven volgens de breeder (hij zweert erop).
          Royal Dane en RD x Typhoon zijn iedergeval fluffe vieze soorten met een hele scherpe smaak ik vind niet echt lekker om te roken.
          Rook nu het gruis ervan wat los in de wek potten zat en das wel oke..
          Maar geen top-wietje vind ik!

Comment

Smaak uber alles eh, dan maar wat schimmel..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
              Een autoflower zal in bloei schieten bij toppen... Niet doen dus.
              !
              Een autoflower schiet in bloei als hij oud genoeg is, niet omdat je hem topt. Maar normaal schieten ze in bloei voor je een 'niet autoflower' zou toppen, en zijn ze al in bloei geschoten tegen dat je de vierde of vijfde internode ziet. En een bloeiend wietje toppen is geen goed idee. Niet doen dus, maar m.i. om een andere reden.

Comment

Autoflowers schieten vooral niet op..

Beter leg je je focus op echte wiet eh, autofalerts zijn alleen lief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door francisp View Post
                  Een autoflower schiet in bloei als hij oud genoeg is, niet omdat je hem topt. Maar normaal schieten ze in bloei voor je een 'niet autoflower' zou toppen, en zijn ze al in bloei geschoten tegen dat je de vierde of vijfde internode ziet. En een bloeiend wietje toppen is geen goed idee. Niet doen dus, maar m.i. om een andere reden.
                  Echt niet, top jij maar is een af hij zal 1 cm groeien en vervolgens in bloei schieten.
                  Dit seizoen heeft een vriend van me allebei zijn af's getopt en ze schoten allebei direct in.bloei.waardoor ze max 20cm waren.
                  !!!

Qua smaak vind ik autoflowers toch lekkerder als reguliere planten (tot nu dan, heb pas 1 buitenkweek gedraaid)

Comment

ja ik heb ook een autoflower kweek gedaan en de smaak was uitzonderlijk goed!
                    ik heb ze niet getopt, dus daar kan ik helaas niet over meepraten.
                    als blijkt dat dit niet bevorderlijk is voor de uiteindelijke opbrengst word het buigen

Comment

Hij had Super Critical staan van TheGreenHouse, heeft hem getopt na ander halve week a 2 weken ongeveer..
                      Hij pakte ongeveer 5 a 8 gram per plantje hij had er 2 terwijl als hij normaal groeien had hij denk ik wel 10 a 12 gram kunnen halen.

Ik wou het eigenlijk pas volgend jaar vertellen, in me nieuwe kweekverslag maar vertel het nu alvast... Ik ga volgend jaar 3 x 3 af's kweken een zomer lang alleen maar af's kweken inclusief guerilla zaden kweek (autoflower) dan wil ik het toppen ook wel 1x testen en buigen ook wel.
                      Heb genoeg verschillende soortjes (10 a 11)
                      Verdere info wachten op me nieuwe kweekverslag
                      (Buitenkweek 2013)

Comment

ja heb het idee dat het toppen van autoflowers niet gunstig is, zoals je vriend al ondervonden heeft.
                        Okee, ben benieuwd en kan echt niet wachten tot de volgende zomer om weer te beginnen!
                        ikzelf ga ook proberen perfecte voorbereidingen te doen voor meerdere run's.
                        en ja als je zoveel verschillende soortjes hebt kun je pas echt lekker expirimenteren en kijken hoe of wat werkt, ideaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post

@Vale: ik zeg ook zeker niet dat alle denen fluff zijn, ik heb old farmer nepal zaden, Die zouden compacte toppen moeten geven volgens de breeder (hij zweert erop).
                          Royal Dane en RD x Typhoon zijn iedergeval fluffe vieze soorten met een hele scherpe smaak ik vind niet echt lekker om te roken.
                          Rook nu het gruis ervan wat los in de wek potten zat en das wel oke..
                          Maar geen top-wietje vind ik!

Comment

Kweken is inderdaad een hobby, en vind ook wel dat het plezier boven de opbrengst moet staan anders zit je hier op het verkeerde forum.

Comment

Comment

eum.. ik kweek wel degelijk voor een bepaalde opbrengst, niet voor de lol van het geweldige plantje zien groeien. Het gaat me erom dat

1/ ik weet wat ik rook
                                2/ dat de kweekopzet slaagt > zadenkweek moet zaad opleveren, sensi-kweek moet rookbaar materiaal opleveren
                                3/ dat de kwaliteit van hetgeen ik gekweekt heb binnen de mogelijkheden van de opzet zo hoog mogelijk is

Opbrengst is dus van belang op kwalitatief gebied, en met een zekere hebberigheid moet ik ook bekennen dat een kweek die boven verwachting qua hoeveelheid rookbaar materiaal scoort ook als geslaagd de boeken in verdwijnt
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                                X