Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
Aan bomen komt meer ja, eind april zaaien, toppen tot juni en dan afwachten. Maar niet gaan huilen als de buren klagen, of je oogst geript wordt
Ik vond bomen van 3.5m ook mooi totdat drie jaar op rij alles boven de 1.5m geript werd. Nu houd ik alles laag; niets geript en alsnog meer oogst dan van die halve bomen. Je hoeft niet per see de hoogte in, breedte kan ook altijd!
Die wordt egt niet geript met mijn hond hoor en ik heb nu kleine plantjes die ik dan buiten wil zetten en woon niet ik een stad maar een beetje verder weg
Zou ik nu al kunnen zaaien? of nog wachten?
Ik wil de meeste in volle grond zetten, maar ook een paar in potten proberen. Kan ik eventueel deze in potten al beginnen te ontkiemen en zaaien?
De zaadjes komen een van deze dagen aan.
Als je autoflower zaad overhebt kun je nu al beginnen voor het raam. Maar persoonlijk vind ik het zonde: je mag van geluk spreken als ze 15cm worden.. Ik heb genoeg gefaalde vensterbankkweekjes gezien om je te vertellen; doe het alleen als 't je echt niks uitmaakt wat er uit komt.
ik ga er nu een paar zaaien en half april ofso als de zaadjes zijn toegekomen.. Sommige zijn al bezig met zaaien, andere zeggen nog wachten..
Ik ga het proberen en zien wat het geeft
Comment