Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat als?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat als?

    Korting op 420shop
    Ik zit met een probleem: komende maand loopt mijn huurcontract af en moet ik verhuizen.

    Nu heb ik 6 haze plantjes staan in een kweektent. Die zouden in mijn nieuwe appartementje niet meer binnen kunnen staan...ik ga ze dus buiten in het zonnetje moeten zetten.

    Nu zullen ze tegen dan zowat 3/4 einde bloei zijn, zo'n 6 weken in bloei.

    Gaat dit problemen geven? Bijv. de verhuis van onder 12/12 hps naar buitenlicht, niet echt 12/12....

    Of kan dit toch?

    Iemand ervaring hiermee?

    Greetz general

    mobile message

    #2
    Re: Wat als?

    Qua licht zou het in theorie kunnen.
    Enige problemen kunnen de temperatuur, vocht en beestjes zijn.
    En nieuwsgierige nieuwe buren of voorbijgangers, want dat zal lekker ruiken
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Wat als?

      theorie het verneukte broertje van praktijk ik denk dat die heel goed gaan schrikken als je die nu naar buiten moet gaan afbloeien, van 27-28 graden naar 10 graden ofzo en dicht tegen het vriespunt aan de nachten... zou het zolang mogelijk binnen proberen rekken en mischien kan je ze ergens anders onderbrengen bij een goede vriend ofzo??? van het juiste klimaat naar een klimaat die nu toch zeker nog niet goed zit...weet niet hoor al hoop ik wel voor je dat je je hazedames lekker kan afbloeien en van je roker kan genieten general
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: Wat als?

        Hoe moet je die planten uberaubt bij een vriend krijgen?
        Stekken ok maar bloeiende planten?

        Comment


          #5
          Re: Wat als?

          Het zou pas in mei zijn dat ze buiten moeten...tegen dan is temperatuur niet zozeer een issue meer.

          Mijn grote vraag is of een plant die al 6 weken in bloei is onder 12/12 zou gaan reveggen buiten onder langere lichtomstandigheden? Of is ze tegen dan al lang genoeg aan het bloeien waardoor ze gewoon verder afbloeit ipv nog te gaan veggen?

          mobile message

          Comment


            #6
            Re: Wat als?

            als die in mei pas buiten moeten dan moet dit zeker te doen zijn general

            @ikweetniet, handig is het niet en riskant zeker maar het is te doen hoor spreek uit ondervinding...veelt hangt af van de afstand die je te overbruggen hebt enzo maar is zeker te doen wanneer de nood het hoogst zou zijn...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Wat als?

              Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
              als die in mei pas buiten moeten dan moet dit zeker te doen zijn general

              @ikweetniet, handig is het niet en riskant zeker maar het is te doen hoor spreek uit ondervinding...veelt hangt af van de afstand die je te overbruggen hebt enzo maar is zeker te doen wanneer de nood het hoogst zou zijn...
              Ik hoop het want ik heb geen andere keuze.

              Ik ga ervan uit dat indien ze al lang genoeg in bloei staan dat ze dan minder kans hebben om te reveggen. Als een plant net in bloei staat en je verandert van lichtcyclus dan lijkt me dat riskanter....en zou ze wel eens terug in groei kunnen gaan lijkt me.


              Correct me if im wrong

              mobile message

              Comment


                #8
                Re: Wat als?

                komt allemaal goed en als ze zo beetje op hun laatste lopen kun je mischien net iets vroeger oogsten..., vervelend he verhuizen!!! heb dat ook gehad al had ik het geluk dat ik net goed uitgerekend had dat alles te drogen ging week voor ik verhuisde
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: Wat als?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
                  komt allemaal goed en als ze zo beetje op hun laatste lopen kun je mischien net iets vroeger oogsten..., vervelend he verhuizen!!! heb dat ook gehad al had ik het geluk dat ik net goed uitgerekend had dat alles te drogen ging week voor ik verhuisde
                  Zeer vervelend omdat het een maand eerder is dan gepland....

                  Nu goed. Geen andere keuze dan plantjes buitenzetten en dan zien we wel....leuk experiment toch?

                  mobile message

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat als?

                    zeker weten general en je kan er maar uit leren zeg ik altijd heb zo ooit eens een testrondje gedaan met autoflowers midden in de zomer, temperaturen tss 40-52 graden maar man man daar kwam nog heel wat lekkers af hoor en dat terwijl ik dacht dat ik die gewoon ging opbranden in de tent
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat als?

                      Zou lichtintensiteit ook een rol spelen? Ik kan ze dan bijv op een plekje zetten waar vanaf 17h natuurlijke schaduw optreedt...

                      mobile message

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat als?

                        en zeggen ze niet altijd dat de plant extra thc aanmaakt als je deze in de laatste paar dagen in de kou zet? niemand ervaring mee? hmm tja zelf hou ik er niet van om een gokje te wagen..
                        zelf had ik iemand met een serre gezocht ofzo, dan heb je toch in ieder geval wat temperatuur, good luck in ieder geval

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat als?

                          In mei lijkt temperatuur me toch geen probleem meer? Of toch?

                          mobile message

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat als?

                            Als het in mei 20 graden is, is de temperatuur geen issue inderdaad.
                            Half mei is er wel bijna 16 uur licht.
                            evt zou je ze om 1800 uur kunnen verduisteren.

                            Mgoed, je hebt geen andere oplossing, dus gewoon doen, en hier op het forum verslag ervan maken.
                            Zo leren we er nog wat van
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat als?

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Als het in mei 20 graden is, is de temperatuur geen issue inderdaad.
                              Half mei is er wel bijna 16 uur licht.
                              evt zou je ze om 1800 uur kunnen verduisteren.

                              Mgoed, je hebt geen andere oplossing, dus gewoon doen, en hier op het forum verslag ervan maken.
                              Zo leren we er nog wat van
                              Voila. Daar komt het op neer

                              mobile message

                              Comment

                              Bezig...
                              X