Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste plant advies gevraagd.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste plant advies gevraagd.

Korting op 420shop
    Hallo kwekers,

Ik ben nieuw hier en ook nieuw in de wereld van het kweken dus ik zou jullie graag om wat advies willen vragen.
    Samen met wat vrienden hebben we besloten om deze zomer buiten op het balkon/tuin wat plantjes te gaan kweken. Ik heb me al een beetje ingelezen maar het beslissen van de soort is wel moeilijk.

Ik ben van plan zelf op een balkon te gaan kweken. We hebben 2 balkons en we maken er eigenlijk nooit gebruik van want we zitten meestal in de tuin. Prima plek om te kweken lijkt me. Het huis is vrijstaand en het balkon is best groot dus de buren zitten op best wel grote afstand. Toch wil ik liever niet een dikke White Widow kweken, denk dat die toch aardig kan gaan ruiken ook al is de afstand met de buren best groot.

De ruimte is dus geen probleem en ik denk dat ik dan ook liever niet voor de autoflowers ga. Ik ben ook wel opzoek naar een redelijke opbrengst. Is Purple Haze misschien iets? Het moet sowieso echt iets zijn wat voor beginners mogelijk is. Ik ben zeker bereid om er tijd in te steken maar ik heb er verder geen ervaring mee.

Bedankt

Re: Eerste plant advies gevraagd.

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
    X