Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bos spot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bos spot

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik ben al een tijdje opzoek naar de ideale spots
    Nu denk ik 2 mooie spots gevonden te hebben midden in de bramen op twee verschillende plekken
    ik heb twee kale plekken in de struiken gemaakt en 25cm +- uitgegraven
    En daar wil ik 5 plantjes in de volle grond inzetten ik heb
    er 4 palen op de hoeken erin geslagen daar komt nog gaas omheen
    ik heb al hydro korrels gehaald en wil die op de bodemleggen en daaroverheen
    potgrond gemengd met grond wat uitgegraven is.
    Wat vinden jullie van de spots laat maar horen hier de fotos.



    Groetjes
    smart pix

    #2
    Re: bos spot

    leuk dat je er mee aan de slag gaat, maar hou goed in de gaten dat guerilla nou eenmaal eum... guerilla is, en dus dat er fiks kans is dat je planten ontdekt worden.

    Persoonlijk verdoe ik geen tijd, moeite en grondstoffen aan spots die niet al bewezen hebben 1/ een heel seizoen onontdekt te blijven en 2/in aanleg prima wiet te kunnen leveren. Zie dat laatste in de zin van : beschikbaarheid water (zodat je er niet tweewekelijks naartoe moet), basisconditie grond (bosgrond is arm en zuur, daar kweek je meestal niet de beste wiet op), beschikbaarheid direct zonlicht (dat kan conflicteren met mate van ontdekbaarheid).

    En : zie mijn opmerking alsjeblieft als een ondersteuning van je plannen, ga er vooral mee door ! Ik heb de wijsheid niet in pacht.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: bos spot

      Ik waardeer je reactie juist heel erg
      En snap ook dat guerilla een getallen spel is
      Water zit wel goed daar is 10m van een mini vijver af alllemaal
      in de middle of nowhere het is erg moeilijk te berreiken en is totaal verwilderd
      De plekken zijn open aan de bovenkant dus zon zit ook wel goed
      ik was van plan om de huidige grond te mengen met potgrond en daar 5 autiflowers in te doen
      (nadat ik ze in zaai/stekgrond heb laten voorgroeien)
      Last edited by smart pix; 16 March 2013, 22:50.

      Comment


        #4
        Re: bos spot

        vergeet niet dat wietplantjes veredeld onkruid is
        autoflowers kunnen veel hebben dus gewoon ter plekke ingraven en niet te moeilijk doen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: bos spot

          Knallen dus

          Ik heb op een potentieel goeie spot maar met minder dan optimale grondconditie weleens gewoon een zak aarde laten vallen, drie gaten erin voor de planten en wat gaatjes onderin voor de afloop van water. Heeft wat wiet opgeleverd toen, dus het volgende seizoen wel aan het spitten geweest. En toen werden ze dus wel ontdekt
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: bos spot

            Aahh das minder hoe controleren jullie of er mensen zijn geweest?
            Een vislijntje?

            Comment


              #7
              Re: bos spot

              vislijntje toont aan dat het bewust geplant is!

              gewoon niet te opvallend neerzetten en risico's verspreiden dus niet alles dicht bij elkaar zetten.
              mocht je in het bos gaan kweken of aan de rand van mais veld dan ook je plantjes niet te dicht bij elkaar zetten.
              hoe meer bij elkaar hoe opvallender en ook de geur is dan sterker waarschijnlijk ( al ruik ik het zelf amper meer)
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: bos spot

                Een plastic pasje (AH ofzo, zonder je naam) een paar meter van je plant.
                De sterke arm, of z'n hulpjes, zal een pasje altijd oprapen.

                Om te zien of er ander gepeupel op je spot komt doet een euro op de grond het altijd goed.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: bos spot

                  geen wonder dat ik zoveel euro's vind laatste tijd
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: bos spot

                    ik controleer eigenlijk nooit of er mensen zijn geweest of niet. Wat ik wel controleer is of de planten er nog staan, en dat nog zo min mogelijk als de spot dat toelaat.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: bos spot

                      Ok haha das een goede met die euro's
                      nog een vraagje he valt 10 autoflowers in het mais op
                      Bv voor helicopter

                      Comment


                        #12
                        Re: bos spot

                        Ja, dat valt op. Tenzij ze 15cm blijven.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: bos spot

                          Foto-FO8N8UZM.jpg

                          Dat wordt een mooi zwembadje wat je daar aan het maken bent. Als je dat gaat vullen met een growmix zal je plant in een "bak" staan die niet afwaterd en rotte wortel gaan krijgen. Verder maak je je druk over ontdekking en of er al iemand geweest is. Als je zoveel bedrijvigheid en sporen achter laat dan kan je bijna wel zeker verwachten dat iemand het pad wat je gemaakt hebt na gaat lopen. Stokken vallen ook nooits in een vierkant recht de grond in, dit zijn gewoon uithangborden, ontdek me.

                          Comment


                            #14
                            Re: bos spot

                            Ik laat geen sporen achter althans zo weinig mogelijk
                            Ik ben er ook van ivertuigd dat er nog nooit iemand geweest is
                            maar ik vroeg me af hoe jullie dat controleerden verder heb ik zostraks
                            hydrokorrels op de bodem gegooit en gaas eromheen gespannen
                            Op na mei

                            Comment


                              #15
                              Re: bos spot

                              blijft een zwembad, das geen plantgat maar een plantbad.

                              Comment

                              Bezig...
                              X