Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

    Korting op 420shop
    hallo,

    Vorig jaar heb ik een aantal Northern light plantjes gehad maar dit jaar vindt ik het tijd voor iets nieuws.
    Na veel seedbanks te hebben doorzocht kwam ik uit op LSD en Vanilla kush bij Barneys Farm.

    Hebben jullie ervaring met deze soorten en mischien nog een paar tips voor mij, of zijn er nog andere soorten die interessant zijn voor de buiten kweek, (wel de wat speciale). Ik zat namelijk ook nog te denken aan Amnasia Lemon en Blue Cheese.

    De platen staan in een moerassig gebied waar ook veel brandnetels staan. (dus goede grond)

    Ik hoor het graag van jullie!

    mvg,
    ijzerehenk
    Last edited by ijzerehenk; 27 March 2013, 16:55.

    #2
    Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

    Ik zou vooral buitensoortjes proberen.

    En het forum even doorkijken hier.
    Er zijn de laatste tijd diverse topics geopend met dezelfde vraag : Welke plant.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

      Ik heb zelf nog even onderzoek gedaan en ben voor blue cheese en LSD gegaan volgens de informatie moet het mogenlijk zijn deze outdoor te kweken, alleen ff hopen op een mooie zomer als iemand nog tips heeft over deze soortjes hoor ik het graag!

      Comment


        #4
        Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

        Ik ga ook lsd en amn lemon buiten kweken dit jaar....

        mobile message

        Comment


          #5
          Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

          Heb je al eens eerder dit soort plantjes gekweekt ?
          Zo ja, wat is jou ervaring met deze plantjes buiten, waar moet ik extra op letten in tegen stelling tot de standaart buiten soortjes?

          Comment


            #6
            Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

            Nee. Heb vorig jaar wel een AMS van greenhouseseeds gezet en een WW van visionseeds. Beide binnen moeten zetten eind oktober wegens nog niet afgebloeid...

            Als het kan dan hou je best die optie toch open...en anders buiten verduisteren

            Of buitensoortjes kiezen als biddy early of van die deense soortjes

            Of autoflowers natuurlijk...

            mobile message

            Comment


              #7
              Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

              LSD is vnl Skunk #1, en die rot buiten weg.
              An old Skunk variety crossed with Mazar, called LSD by the Farm crew because of its powerful trippy efect. Developed from ancient genetics long established in the Farm seed bank. Crossing Skunk #1 with a potent Mazar we have created a very powerful I...


              Er staat 'ook voor buiten' bij. maar niet waar dat zo is. In Spanje vast wel

              Neem liever echte buiten soorten. Met Denen zit je al snel goed.
              Nadia, Danish Passion, Nepal, Royal Dane, Royal Frisian, Henkes Lolland, Leb30 enz.

              Of plant elke 30 cm een auto flower. Blijven mooi laag ook en zijn klaar voor er struikrovers komen.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                Struikrovers .. ghehe
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                  ah dat is jammer heb namelijk 5 blue cheese en 5 LSD's bestelt, beetje geluk hebben dit jaar met het weer want verduisteren is geen optie, maar zoals je op deze kaart kunt zien http://www.barneysfarmshop.com/barne...outdoor-seeds/ valt het zuiden van nederland nog onder ''temperate climate' (woon midden Limburg) dus het zou niet compleet onmogelijk moeten zijn, tenzij ze bij barneys oplichters zijn

                  Denk dat ik me maar wat autoflowers erbij haal dan, mochten de LSD en BC niks worden dat ik nog wat backup heb
                  Last edited by ijzerehenk; 28 March 2013, 17:02.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                    Succes. Niets zo erg als ja prachtige dames vol toppen na maanden van verzorging ten onder zien gaan aan toprot...woon ook in limburg en eind oktober is toch de absolute limiet hoor. Mijn ams en ww gingen pas in september in bloei en dan haal je het net niet. Klote.

                    mobile message

                    Comment


                      #11
                      Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                      Op tijd spuiten met Teldor tot 3 weken voor de oogst, evt afwisselen met Finesse (Bayer)
                      En zorg voor ruim voldoende silicium door (op kleigrond hoeft dit niet) lavameel of waterglas.
                      Dit geeft dikkere celwanden en meer weerstand tegen ziektes en plagen.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                        mm oke dus teldor en finesse spuiten en lavameel/waterglas.

                        Ik zal niet al deze middelen kunnen gebruiken aangezien het een guarilla spot betreft (te veel gesleep valt op) maar een van deze zal ik zeker overwegen.

                        Heb je een paar links voor mij waar ik deze producten eventueel kan aanschaffen?
                        Last edited by ijzerehenk; 29 March 2013, 13:11.

                        Comment


                          #13
                          Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                          blue cheese is een zeer goede buitenplant, zoals de meeste cheese, en lsd is een van de gemakkelijkst te kweken buitenplanten die er zijn maar heeft wel de neiging om een grote struik te worden, beide zeer schimmelbestendig en kunnen wel wat lagere temperaturen verdragen, de blueberry mits de juiste phenotype zeker en een beetje koudere temperatuur snachts word die mooi paars, zeker geen chemise producten beginnen spuiten aangezien je het gaat consumeren


                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door ijzerehenk View Post
                            mm oke dus teldor en finesse spuiten en lavameel/waterglas.

                            Ik zal niet al deze middelen kunnen gebruiken aangezien het een guarilla spot betreft (te veel gesleep valt op) maar een van deze zal ik zeker overwegen.

                            Heb je een paar links voor mij waar ik deze producten eventueel kan aanschaffen?
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

                              Dat is mooi om te horen, was al bang voor een miskoop. Chemische producten gebruik ik zelf ook liever niet maar denk wel dat ik wat lavameel ga aanschaffen aangezien deze biologisch is. Mischien dat ik ga spuiten indien er problemen optreden tijdens het kweken, spuitmiddel is snel gekocht.

                              Volgende week ga ik deze http://www.eugrowshop.eu/nl/meters-t...eter-grond-ph/ PH meter bestellen en de waarde van de grond meten. Vervolgens zal ik de grond op de ''spot'' omspitten en wat opvullen met potgrond.

                              Welke voeding gebruiken jullie tijdens de groei/bloei?

                              Comment

                              Bezig...
                              X