Na wat voorgegroeid te hebben en een paar dagen gebloeid toch besloten voor een buiten grow. Pure paranoia na bezoekje van de woningbouwvereniging. Ik had m'n planten ongeveer 5 dagen in 12/12 licht en staan nu buiten. Mijn vraag is nu of deze doorgaan met bloeien of of dat ze automatisch weer de groeifase ingaan, ik hoop op het laatste. Verder las ik ook dat teruggaan in de groeifase kan zorgen voor hermafrodieten. Ongeveer 13,5 uur licht op het moment
Is de kans op herma's groot zo ja haal ik met pijn in het hart m'n plantjes weg en probeer het opnieuw. Verdere info, de plantjes kregen al witte haartjes in de oksels.. dit zijn vrouwtjes dus. Ik dacht eraan al de haartjes eraf te plukken net zoals ik gelezen heb om bloeiende planten te re-veggen
Is de kans op herma's groot zo ja haal ik met pijn in het hart m'n plantjes weg en probeer het opnieuw. Verdere info, de plantjes kregen al witte haartjes in de oksels.. dit zijn vrouwtjes dus. Ik dacht eraan al de haartjes eraf te plukken net zoals ik gelezen heb om bloeiende planten te re-veggen
Comment