Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower groeit raar/langzaam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: autoflower groeit raar/langzaam

Sebastiaan ik zou gewoon extreem erop gaan letten dat je ze niet teveel water geeft,en die grond niet aandrukken maar lekker luchtig houden.
    Zolang de bladeren lekker groen kleuren,en de plantjes verder geen raare plekjes of andere dingen vertonen.
    Ik zelf heb ook 3 stekjes staan die ook nog wat traag groeien ivm dat ze nog wat weinig wortels hebben.
    Als dit je allemaal te lang duurt kan je altijd bij de growshop wortel simulator ophalen,die bevordert de groei van je wortels.
    Heb je hier geen zin in of geen geld voor,lekker laten groeien en gewoon goed verzorgen meer kan je niet doen.
    Mijn stekkies staan gewoon in de tuin 2 in 50 liter potten en 1 in 40 liter pot.
    Geef ze nooit voeding,en toch komt het elk jaar goed,gewoon lekker de natuur zn gang laten gaan

Comment

Oke bedankt!,

Ja ik hou de grond nu ook idd goed luchtig, nog niet aangedrukt of wat dan ook. Water hou ik ook zo min mogelijk.
      Maarja als ik ze nu buiten zet dan regent alles weer drijf nat..
      Is het misschien handig om een kleine kas te kopen/maken?

Comment

Je kan eventueel wat doorzichtig plastic spannen boven je plantjes.
        sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

geen zorgen maken man, die plantjes zij idd door te verpotten een beetje ah stressen, nieuwe wortels aan het maken. geef ze nog wat tijd.
          Eenmaal ze meer en grotere blaadjes hebben zal het groeiproces wel versnellen

Comment

Zo een jonge plantjes moeten zoeken naar water...zodat ze wortels aanmaken.

Die van mij groeien haast niets de eerste 2 weken...ze steken dan alle energie in hun wortels. Wat op termijn je winst oplevert.

Veel te vaak zie ik mensen die zaailingen veel te nat zetten...

mobile message

Comment

geef anders wat wortelstimulator als de wortels het echt zo slecht doen. zeker nu ze een schok hebben gehad door het overpotten

Comment

Hallo beste mensen

Na al het gedoe vanwege de wortelrot en dergelijke zijn ze er gelukkig weer bovenop gekomen!
                Vergeleken met andere autoflower verslagen lopen die van mij maarliefst zo'n 5 weken achter!

Hier heb ik een paar foto's zoals het nu gaat.
                Het aarde is behoorlijk ingezakt waardoor er maar weinig volume over is voor de wortels, aangezien de bladeren redelijk dicht op het oppervlak liggen is het lastig aarde toe te voegen
                26 juni 01.jpg26 juni 03.jpg26 juni 05.jpg

Iemand misschien suggesties om dit op te lossen? of gewoon lekker zo door laten gaan?

Op een foto is ook te zien dat de plant al aan de bloei(?) is begonnen. (denk ik)

Aangezien het weer in Nederland niet erg mooi is ga ik hoogstwaarschijnlijk de planten binnen zetten onder hps of tl/spaarlamp code 827 wanneer ze allemaal in de bloei staan.
                Ik wil dan de planten op zonnige dagen wel gewoon buiten zetten. Een andere reden dat ik ze niet buiten wil zetten tijdens de bloei is vanwege diefstal. ze staan best open en heel wat mensen hebben ze al gezien, zeker weten.

Is dit een goed idee? en zo ja, wat voor lampen moet ik gebruiken? aangezien tl buizen en spaarlampen qua aanschaf duurder zijn dan hps (gezien evenveel wattage) ga ik waarschijnlijk een hps 400 watter aanschaffen. Na de oogst wil ik dan ook binnenkweek beginnen, maar daar kom ik later nog wel op terug, eerst deze dames buds laten krijgen.

Ik hoor graag van jullie!

greetz

Comment

Bezig...
                X