Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer mogen de planten naar buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wanneer mogen de planten naar buiten?

Korting op 420shop
    Wanneer mogen de planten naar buiten dit jaar.
    Hoorde dat het slim is om het pas na 15 mei te doen ivm de ijsheiligen?
    Wat en hoe doen jullie het?

Re: wanneer mogen de planten naar buiten?

Half april, ongeveer. Zo doe ik het.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

dus ze zouden nu gewoon naar buiten mogen?
      en hoe doe je dat met regen enzo?

Comment

Hmm daar heb ik nog niet aan gedacht, en dat hoef ik gelukkig ook niet. De natuur regelt zichzelf wel. Regent het? Dan worden ze nat.. Scheelt weer een week watergeven. Je moet 't jezelf niet te moeilijk maken
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

hmm ja ik wil ze graag naar buiten hebben in potten, maar ik wil ook dat ze het mooi gaan doen en dat ze het redden dit jaar.
          dit is onze eerste hobby kweek en het zou zonde zijn dat ze het niet redden.

Comment

Ik veronderstel dat ze naar buiten mogen wanneer de zon goed schijnt! In mei nog even uitkijken voor mogelijk vorst en als je die ziet komen dan zet je ze gewoon weer even binnen. Als je ziet dat het al enkele dagen na elkaar goed doorregent is het misschien ook aangewezen om ze eventjes een schuilplaats te geven omdat ze anders veel te nat worden. Ook hevige windstoten voor zo'n klein ding kunnen echte killers zijn veronderstel ik!

Comment

Comment

ik zet ze nu soms overdag buiten.
                is het slim om dat komende weken te blijven doen misschien onder een overkapping?
                ik wil ze sowieso in potten houden aangezien ik ze dan als het egt rot weer is ze in de inloopstal te kunnen zetten.

Comment

Je kunt ze ook gewoon weg doen en je wiet in de shop halen. Scheelt een boel moeite.
                  Regel 1: maak het jezelf niet te moeilijk. Wat snap je daar niet aan?
                  Buitenkweek is buitenkweek, naar binnen en naar buiten en naar binnen zorgt niet alleen voor gestresste planten maar zelf wordt je er vast ook niet vrolijk van.

Typ in google 'je woonplaats + weer' en je ziet de dag- en nachttemperaturen van de hele week. Blijven die boven 0? Dan weet je toch genoeg: laten staan.
                  Als je nog een keer dezelfde vraag stelt en niets doet met het antwoord, dan doe ik niet meer serieus mee. Ik heb al 15 minuten voor je zitten typen, hierna reken ik het uurtarief of je mag de zoekmachine gaan gebruiken. Dit is namelijk al een keer of 100 besproken, ik vertel het alleen nog een keer omdat ik vind dat een vriendelijke jongen ben en me zo moet gedragen. Maar 't houdt ooit op he!

Comment

sorry lr2 ik zou het me zelf niet meer moeilijk maken.
                    ga zo morgen lekker buiten zetten en buienradar in de gaten houden.

thnx

Comment

Haha LR2.
                      Soms hebben mensen wat in hun koppie zitten en dat willen ze graag met een beetje ondersteuning doordrammen. Elk antwoord dat je ze geeft wat niet in overeenstemming met hun gedachtes is, wordt nou eenmaal moeilijk geaccepteerd. Blijkbaar heeft LR2 hier niet zoveel geduld mee
                      sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

haha zo begonnen jullie ook of wil je zegge dat je er gelijk veel verstand van had?

Comment

Je ziet ook veel tegenstrijdige adviezen. Zie zo vaak dat mensen aanraden om de buitenkweek planten binnen te zetten (bij regen, kou of verduisteren) . Dat maakt het ook wel lastig om te weten wat te doen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

tenzij er een hevige storm verwacht wordt. Tegen een beetje wind en regen kunnen ze wel, daar worden ze hard van .

Ik plaats mijn planten niet in de volle grond; anders wordt dit verplaatsen natuurlijk moeilijk. Planten in de volle grond worden over het algemeen daarentegen wel groter.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik gebruikte vroeger altijd een skateboard om ze te verzetten , waren 90 L potten indertijd , dit gebreurde enkel in het najaar als het echt te nat was voor de toppen , voor de rest Buiten blijven .

Grtz Hash
                              Geniet nooit met mate !

Comment

Bezig...
                              X