Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Sweet skunk auto, buitenkweek,

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 x Sweet skunk auto, buitenkweek,

Korting op 420shop
    hee mensen,

Ik ben begonnen met me 1ste oogst van 2013,
    ik heb 5 zaden op ontkiem gezet, 5 x sweet skunk buiten plant van royal queen, de nieuwe 2013 plant,

ik heb alleen een vraag als je nog ergens op moet gaan letten of iets ?? omdat het een nieuwe soort is en heb zelf nog niks gevonden als je ergens op moet letten,
    jullie wel ??
    of nog een paar tips ??
    ik heb ze op 11-05-2013 ontkiemd en over 2 +/- 3 dagen zijn ze open dan ga ik ze in kleine potjes zetten en dan in een kweekbak als ze een beetje groter zijn geef ik ze wortel stimulater,
    ik geef ze plagron batmix(aarde) , voor een goeie voeding start , mensen nog tips voor voeding voor me plant om er meer kwaliteit eruit tehalen(compacte topen/meer smaak/groter toppen?)) allen tips zijn natuurlijk welcome , ook de negatieve tips ik gebruik well pk 13/14 op de einde van de oogst , verder nog iets hoor ik graag,

alvast bedankt mensen voor de moeite

Re: 5 x Sweet skunk auto, buitenkweek,

Geef ze een flinke pot. Meer kan ik zo niet bedenken. Ook vind ik wortelstimulator een belachelijk product, maar dat is iets persoonlijks. Een gezonde plant maakt voor zichzelf al prima wortels aan dus een stimulator heb je eigenlijk niet nodig. Ik vraag me soms ook af of het daadwerkelijk iets doet behalve geld kosten.
    Let trouwens ook op dat je jezelf niet blind staart op een 'verwachte opbrengst', ik zie hier het woord oogst al vallen terwijl je pas net gezaaid hebt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Geef ze een flinke pot. Meer kan ik zo niet bedenken. Ook vind ik wortelstimulator een belachelijk product, maar dat is iets persoonlijks. Een gezonde plant maakt voor zichzelf al prima wortels aan dus een stimulator heb je eigenlijk niet nodig. Ik vraag me soms ook af of het daadwerkelijk iets doet behalve geld kosten.
      Let trouwens ook op dat je jezelf niet blind staart op een 'verwachte opbrengst', ik zie hier het woord oogst al vallen terwijl je pas net gezaaid hebt.
      ik heb all een oogst gehad in 2012 me eerste daarbij heb ik deze producten ook gebruikt en ook wortelstimulater maar die ben ik ook later gaan gebruiken toen me plant het moelijk kreeg,
      het was toen me 1ste x en het wat super teroken , geen brand en goeie compacte toppen , maar is gamma kuipen groot genoeg denk je ??

Comment

Een autoflower heeft niet meer dan 10L nodig om tot zijn volle potentie te komen, dus ik denk dat je wel goed zit. Het begrip gamma-kuip loopt nogal uiteen van 5 - 500 Liter namelijk.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Een autoflower heeft niet meer dan 10L nodig om tot zijn volle potentie te komen, dus ik denk dat je wel goed zit. Het begrip gamma-kuip loopt nogal uiteen van 5 - 500 Liter namelijk.
          ooh oke dan ga ik kijken naar 10L potten , en ik bedoelde die grote spacie kuipen , 85L maar ik hoor all dat die tegroot zijn haha , oke ga ik die halen
          ++ er zijn 2 zaadjes vandaag all uitgekomen met een grote wortel eraan 3 andere nog niet maar well open

Comment

Bezig...
          X