Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben ik te laat!?!?!?!?!?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ben ik te laat!?!?!?!?!?

Korting op 420shop
    hey,

ik had zaadjes bestelt op wietzaadjes.nl op 1 mei vanwege omstandigheden zijn die nu pas verzonden:15mei
    dit is de 3de keer dat ik planten(vrouwen) heheh heb.
    hier wat info:
    Goblin haze per 5 stuks - Kulu seeds EUR 29.00
    Goblin haze van Kulu seeds

Soort: 70% sativa - 30% indica

Hoogte: medium

Bloeitijd: 70 tot 75 dagen

Opbrengst binnen: 600 gram per m2

Opbrengst buiten: 800+ gram per plant

Oogsttijd buiten: eind oktober - begin november

Eigenschappen: Goblin haze groeit uitstekend in de kas, binnen en buiten

Mijn vraag is nu of ik deze soort nog steeds kan planten sinds ik erg laat ben... het is een sativa dus zal ook langer duren, ik zou hem ook altijd nog kunnen afdekken maar dat leek me niet het beste plan. alvast bedankt voor het antwoord

Re: Ben ik te laat!?!?!?!?!?

Tijdstip van planten maakt toch niet uit....planten gaan in bloei bij het korten van de dagen. Zal dus gewoon een verschil in grootte opleveren. Ik plant nog een run in juni bijv....vanuit zaad.

mobile message

Comment

Met 11 weken bloeitijd lijkt me die sowieso minder geschikt voor ons klimaat.
      Maar groeien zal prima gaan, zoals het verkooppraatje zegt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

je kan ze nog weekje of 5-6 laten groeien !! dan zouw ik ze verduisteren
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

pfoe kulu seeds? Ik zou er nog een pakje naast bestellen, ik heb er niet zulke fijne ervaringen mee (kiempercentage: 0%). Evenals het gegeven dat je oogst waarschijnlijk weg zal rotten, want een lekkere haze kun je in nederland alleen binnen kweken. Tenzij je iedere dag om dezelfde tijd een volledig duistere omgeving kunt maken voor je planten. Dat is zo'n 80 dagen achter elkaar iedere dag hetzelfde trucje doen. Kost je dus 80 x 5 minuten van je leven..
          Persoonlijk vind ik dat teveel moeite. Maar het is te doen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

vanaf wanneer moet ik ze dan gaan verduisteren? of hoe lang hebben ze dan zon nodig?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

dat verduisteren moet dan ook vanaf heel vroeg ik weet niet of dat altijd mogelijk is... iemand hier een plan voor?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

laat maar heb het antwoord gevonden:
            je kunt ook terugrekenen naar wanneer de zon opkomt. Stel je wilt een 12 uur cyclus en de zon komt op om 6.30, dan 18.30 verduisteren tot het donker is, en dan de zak er weer af. Kun je daarna lekker gaan stappen en met een flinke kater lekker in je nest blijven liggen

Comment

Zoals ik lees is het een pittige plant/zaad.
              Misschien is het leuk om 1 of enkele autoflowers er bij te doen. Deze zijn een stuk gemakkelijker o.a. doordat ze sneller klaar zijn en geen verduisteringsuren nodig hebben.
              Succes met je Goblin haze van Kulu seeds, hopen dat het gaat lukken!

Comment

bedankt ik zal zeker nog een foto van 1 nice top sturen als het eindelijk zo ver is

Comment

Kost je dus eigenlijk 80 x 10 minuten van je leven
                  sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

Bezig...
                  X