Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo iedereen zou iemand mij kunnen vertellen of ik start en n booster kan gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hallo iedereen zou iemand mij kunnen vertellen of ik start en n booster kan gebruiken

Korting op 420shop
    hallo iedereen zou iemand mij kunnen vertellen of ik start booster kan gebruiken en heb ook n boost dit heb ik van iemand gekregen en wil graag weten of ik dit nu aan mijn plantje kan geven want dit is de tweede keer dat ik kweek vorige waren stekjes nu heb ik zaadjes als iemand me meer kan vertellen over starbooster en n booster graag ik doe ook even foto er bij fotos201313 059.jpgfotos201313 160.jpgfotos201313 161.jpg

Re: hallo iedereen zou iemand mij kunnen vertellen of ik start en n booster kan gebruiken

al die boosters heb je niks aan
    geef gewoon wat ze nodig hebben en niet al die bla bla troep
    puur geldverspilling!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Re: hallo iedereen zou iemand mij kunnen vertellen of ik start en n booster kan gebruiken

Maarja .. als je het toch al in huis hebt ..

Verzeker je ervan dat het startbooster is, dan kijk je naar de dosering op de fles en die deel je door twee.
      Je gebruikt dus de helft van wat ze aanraden, en dat geef je pas als die potjes goed opgedroogd zijn, dat kan best een dag(of meer) duren.
      Aan de donkere aarde te zien lijkt het alsof ze wat nat staan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nog bedankt voor recaties beetje laat en ik heb de startbooster toch een paar keer gevruikt die plantjes heb ik nu bedankt mensen

Comment

Je plant staat inderdaad te nat, hou ze droog, til de pot op tot ze echt licht aanvoelen! Zal je later ten goede komen, wiet is geen moerrasplat succes verder

Comment

thanks smowkie zal er opletten

gr moh

Comment

pure geld weggooien

Comment

Bezig...
              X