Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie is wie(t)?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wie is wie(t)?

Korting op 420shop
    hola!
    zoals ik al even aangaf bij het voorstellen heb ik op een bepaald moment in het leven van mn wietplantjes ze een beetje door elkaar gehaald het betreft 2 soortjes, te weten Frisian Dew en Durban Poison, en nu denk ik wel te kunnen zien welke er bij elkaar horen, maar zeker ben ik er ook niet van... Doordat er 1 zaadje niet is ontkiemd heb ik die weg gedaan, ik ben er vrij zeker van dat dit een durban was. Op de foto hieronder zouden er als het goed is dus 3 frisians en 2 durbans moeten zijn:
    P1020267.jpg

Zien jullie de verschillen?

Volgens mij horen de bovenste 2 en de onderste 3 bij elkaar. De bovenste zijn iets donkerder groen en hebben iets ronder blad, de ondersten zijn iets lichter en lijken meer sativa. Maar dit is nu waar ik jullie hulp voor nodig heb.. het klopt volgens mij niet helemaal! Durban is een 100 procent sativa,frisian heeft 50 procent indica. Of heeft Durban misschien toch niet zulk sativa blad als men zou denken bij een 100 procent sativa?
    Kortom: wie is wie?

alvast muchas gracias, en hier nog een paar fotootjes van hoe het er vorige week bij stond. Ze zijn nu iets meer dan 4 weken oud, wanneer er zon stond hebben ze buiten gestaan, en in de avond of op bewolkte dagen (waarvan er de laatste tijd naar mijn smaak veel te veel van waren) onder 2 tornado's die ik nog had liggen toevallig. Weliswaar in de kleur warmwhite, maar voor een beetje bijlichten best prima volgens mij

P1020271.jpgP1020264.jpgP1020266.jpg
    Last edited by amigo; 27 May 2013, 10:29.
    I plant a little tree in my front yard
    precious little tree in my front yard

Re: Wie is wie(t)?

niemand?
    I plant a little tree in my front yard
    precious little tree in my front yard

Comment

Je merkt het vanzelf als je het opsteekt . Nog ff geduld .

Comment

Die fout maak je maar een keer in je leven als het goed is . Maar het gaat om het eindproduct, als dat prima is dan zou ik aan de hand van plaatjes van toppen de soort bepalen. 100% sativa zie ik iig niet. Als 't allebei bagger smaakt, dan hoef je die moeite niet te nemen om het uit te zoeken.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hey,
          Bedankt om eens langs te komen op mijn verslag.
          Ik ga ze vandaag in de volle grond zetten, dus foto's volgen zeker en vast.
          Een tip die ik je kan geven in het herkennen tussen de twee, is dat bij de durban veel grotere internoden zijn tussen de stengels met bladeren dan als bij de frisian.
          Bij mijzelf is mijn durban ook een pak groter dan mijn frisian, dus dat maakt het wel handiger.
          Ik gok zelf op foto 3 dat de twee meest linkse planten durban zijn en de anderen frisian.

Ik ga het wel wat volgen, leuk van iemand te zien die dezelfde soortjes heeft.
          Ben je van plan ze ook naar buiten te doen of hou je het bij een binnenkweek?

Cheers
          Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Voor zover ik weet staan al z'n plantjes inmiddels een tijd buiten. Binnen was wat ik van amigo begrepen had alleen even om de plantjes een goede start te geven met het rotweer dat we hebben gehad.

Comment

Bezig...
            X