Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is er mis met dit plantje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat is er mis met dit plantje

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik heb een paar jaar geleden een paar keer wietplanten gehad in de achtertuin. Nu verkocht een vriend van mij stekjes en heb besloten om weer een plant te nemen dit jaar. Maar dit plantje ziet er raar uit. Het is mij verteld dat het een 'power plant' is. De puntjes van de blaadjes staan krom, gedeelte van de steeltjes zijn bruinig, en sommige blaadjes gaan al dood.

Hoor wel of iemand weet of er iets aan te doen is

later!
    Attached Files

Re: wat is er mis met dit plantje

Te nat en te veel voeding als je het mij vraagt
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

De aarde is erg nat, zal deze laten drogen en kijken of het dan beter gaat met de plant. Toen ik hem kreeg was de aarde al heel erg nat. Maar deze plant kan er wel weer bovenop komen?

Comment

Zeker wel. Ff goed laten opdrogen en dan trekt tie wel bij.
        Onkruid vergaat niet
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

haha, mooi! tanks!

Comment

Idd zware overvoeding en veelte nat, ik heb het ook gehad en een tip voor je wat bij mij heel goed gewerkt heeft, steek in een driehoek 3 cm vanaf de rand van je pot op 3 plaatsen een steel van een pollepel in de grond en regel 3 brede rietjes en knip die om de cm in, doe die rietjes in de gaten zo kan het water beter verdampen en kunnen de wortels beter ademen (zie mijn kweekverslag) mijn bak was in 3 dagen kurk droog.

Zo kun je ook nog sneller wortelrot voorkomen

Comment

Ik zelf geef de voorkeur niet aan stekjes, aangezien ik niets van de plant weet. Ik zou de voorkeur aan zaad geven, waar je tegenwoordig voor nog geen 20 euro een redelijk soort hebt; The Church. ( 5 zaadjes voor 17.50 ) die regenachtige gebieden "aankan". Deze plant heeft buiten meer suc6 dan bijvoorbeeld een power plant die de Spaande zon nodig heeft tot een mooi eind resultaat te komen. Zoek een soort uit die het in Nederland kan groeien.

Om op je bericht te komen, het is erg nat zoals je ook zelf kenbaar maakt. Gebruik je ook al voeding? Zo ja, laat dit even. Ik zou de plant, indien mogelijk is, in een andere bak zetten met wat droge aarde. Spuit het blad ook in met water alleen, dit kun je dagelijks doen en is beter dan water geven aan de plant dagelijks.. Toch krijgt het blad hierdoor voldoende tot zich

Comment

Bezig...
              X