Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb gewoon een camera staan, geen bescherming nodig. Overtreders worden aangeklaagd wegens vernieling van privebezit. Als de politie dan ook nog eens een grote partij drugs vind, tja.. Dan hebben die rippers zichzelf genaaid.
hjm... ik heb vroeger thuis altijd rottweilers gehad dus hier is geen sprake van een kleine pik syndroom...waarom denkt iedereen dat iemand zo een hond heeft als status symbool?
Nou sommigen! Maar ik vind dat vooral met Am stafs zo.. van die jonge gasten die door zo'n hond meegesleurd worden over straat.. geen opvoeding krijgt dat beest ook
We kunnen niet allemaal een kinder armpje hebben !!! maar er zit een mooie kop op die hond , mooi hoor zon maatje die je kan vertrouwen, kan je van sommige mensen niet zeggen , nou is het wel klaar en doen we niet meer lullig , het is ook nog is een forum !!!
Comment