Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten 'verstoppen'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten 'verstoppen'

    Korting op 420shop
    Ik wil denk ik toch maar buiten gaan kweken, simpelweg omdat dat wel gedoogd word.
    Maaaarr.. we hebben gewoon een rijtjeshuis, een kind, buurkinderen die komen spelen en gewoon van die houten schuttingen waarbij geur in de bloei gerust overwaait.

    Mijn man wil het 100% geheim houden, ik zou het nieteens zo mega erg vinden als de buren het zien, als ze er maar geen overlast van hebben.

    Hoe kan ik dit het beste gaan doen? ik zat zelf te denken aan zo'n buiten kweek-kast:

    en dan bijv tussen tomaten plantjes ofzo zetten. Is dat een idee?

    Wat zijn jullie tips hiervoor?
    Word zo'n buitenplant nou ook heel groot?
    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

    #2
    Re: Buiten 'verstoppen'

    Ik zou zeggen neem een paar autoflowers en maak een kleine kas of neem een foliekas.

    royal-well-foliekas-corn-salad.jpg
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    Comment


      #3
      Re: Buiten 'verstoppen'

      He dat is helemaal een handige tent Wat minder doorzichtig!
      Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

      Comment


        #4
        Re: Buiten 'verstoppen'

        De buren gaan ze wel ruiken ey...en de buren daarnaast ook nog
        Ik weet niet of ze dat als overlast ervaren.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Buiten 'verstoppen'

          Die lucht komt eens in de zoveel tijd al langs waaien hier, geen idee waarvandaan... ik gok toch wel uit de luchtbuis uit het zolderraam hier iets verderop.
          Maar buiten inderdaad nog wel erger. Ik denk niet dat ze dat zo fijn vinden. Zijn er soorten die minder heftig ruiken? of tips om dit een beetje in te dammen? (de geur)
          Of moet ik in de bloei de plantjes maar even binnen halen? (maar ze hebben dan juist de zon nodig lijkt me)
          Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

          Comment


            #6
            Re: Buiten 'verstoppen'

            50 planten lavendel ernaast zetten
            sigpic

            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Comment


              #7
              Re: Buiten 'verstoppen'

              laten wij daar nou gek op zijn ! 50 is wat veel, maar verderop in de staat hebben ze ook een lavendelbos (hee.. 1+1=...)
              Doen we! Die bloeien waarschijnlijk ong. de zelfde tijd ook!

              Een kas of tent moet wel op de meest zonnige plek staan neem ik aan? hoeveel zonuren minimaal? want de zon draait hier rond 5 uur smiddags de tuin uit, en ik denk op 1 plek er max 5 uur zon staat.
              Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

              Comment


                #8
                Re: Buiten 'verstoppen'

                keep it simple > wat autoflowertjes verspreid door de tuin, tussen wat wilde bloemzooi (tip : kattesnorretjes ernaast, dan zijn de wietplantjes gewoon kattesnor zonder bloemen dan weet je ook zogenaamd echt niet waar evt luchtjes vandaan komen (en dat valt alleszins mee als er ook veel ander enthousiast spul staat te bloeien bij je.

                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Buiten 'verstoppen'

                  geinig plantje,...
                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Buiten 'verstoppen'

                    haha das een grappig plantje!
                    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                    Comment


                      #11
                      Re: Buiten 'verstoppen'

                      Je kunt ook eens bij je buren langsgaan, kopje koffie en het verhaal uitleggen. Vaak hebben mensen meer begrip dan je denkt als het om medisch gebruik gaat. Mochten ze dan wat ruiken, of bezoek krijgen dan komen ze eerst bij jou aankloppen. Altijd fijner dan dat ze de politie bellen. Als ze het absoluut niet willen hebben, ben je net zover als nu: terug bij stiekem doen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Buiten 'verstoppen'

                        Bedankt voor jullie reacties, mijn man heeft geen zin in het uitleggen aan familie en buren, het moet dus eigenlijk echt verstopt zijn.
                        Meer van: je merkt er op het eerste gezicht niks van.

                        Ik dacht dus aan zo'n groene tomatentent, en dan de plantjes tussen de tomaten zetten.

                        Is het bijv. ook te doen dat stel we hebben barbeque visite, de plantjes voor een dagje de schuur/zolder in gaan? (zonder licht) of verstoor ik dan te veel?

                        Mocht het ǵewoon'kunnen om de planten tijdelijk te verhuizen zonder schade, dan is er een groot deel opgelost!
                        Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                        Comment


                          #13
                          Re: Buiten 'verstoppen'

                          daar gaat een sterk geurtje uitkomen uit die tomatenserre... en met bezoek je dames naar zolder brengen in de donker vind ik nu ook niet echt goed, beetje je lichtcyclus gaan verbreken en je dames stressen, kan niet goed aflopen... enige wat je kan doen is je planten bij bezoek ergens zetten waar je bezoek ze niet kan zien maar dat ze wel buiten blijven en niet naar donker gaan wil je ze wel op zolder gaan zetten dan heb je een hele zware klus te doen, vanaf die dag zal je je dames steeds op hetzelfde uur op je zolder mogen brengen, ik treed LR2 bij, ga gewoon even met je buren praten...eerlijkheid duurt het langst toch, geen stiekeme gedoe en kan goed zijn dat je buren willen meegenieten
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment


                            #14
                            Re: Buiten 'verstoppen'

                            ik denk dat de buren niet mee genieten anders hoeft het ook niet verborgen te worden

                            misschien toch een idee om een tentje aan te schaffen
                            hoef je aan niemand iets uit te leggen, en ook niet bang te zijn voor mee gluurende buren
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            Bezig...
                            X