Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplant binnen/buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wietplant binnen/buiten

een consumptieplant is een plant (het zit al in het woord) die je consumeert. Een appel eet je op en een dikke top rook je op. Is beide consumeren. En kamerplanten eet/rook je meestal niet op dus daar is ook geen rekening mee gehouden met de voeding. Niet elke voeding is dus geschikt maar het zou best kunnen dat dat met deze wel is.

Comment

Okee. Bedankt ik ben net thuis van een wekend weg me plantjes hangen door de zon morgen staan ze recht op als het goed is

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Okee. Bedankt ik ben net thuis van een wekend weg me plantjes hangen door de zon morgen staan ze recht op als het goed is

Comment

Heej Wietplantje,

Als ik jou was zou ik investeren in 3 dingen,

Goede voeding
        Als je geen geschikte voeding gebruikt heb je kans dat je een hoofdpijn wietje krijgt (Pokon is daar een voorbeeld van),
        Dus het is aan jou de vraag of je kamerplanten voeding wilt roken, als ik jou was zou ik gaan voor een fles bloei en groeivoeding is bij elkaar 20-25 euro
        Het is een beetje als allesreiniger gebruiken voor je vaat, het word schoon maar of het goed voor je is is vraag twee.

Ec/ph meter
        Voor een goede groei moet je de juiste ec waardes hebben (voedingsgehalte in de grond) zodat je kan zien of je teveel geeft ofdat ze juist nodig hebben,
        een juiste ph is nodig zodat het plantje voeding kan opnemen.
        Voor ph kan je van die strips gebruiken die zijn niet zo duur en als ec meter er staan ec meters voor 25euro op internet anders kan je nog op ebay ed kijken

Potten.
        Ze staan met zn drieen in een bak, dat is opzichzelf niet heel erg alleen dat de grote alles uit de grond haalt en dat je kleine planten achter gaan lopen,
        ook zal de zon geblokeerd worden door de grootste plant, ook als je last van ziektes krijgt is het lastig.
        ik weet niet of ik je kan aanbevelen om over te potten maar het lijkt mij dat er wel wat te winnen valt.
        als ik jou was zou ik dit even overleggen met iemand die wat meer ervaring heeft dan mij.

Je doet het beter dan mij, maar deze tips kan ik je geven naar aanleiding van topics die ik heb gelezen en gesprekken die ik heb gehad,
        Ik wens je veel suc6 met je kweek en misschien wil je ook een keer naar mijn topic kijken

Met vriendelijke groet en keep em green

Comment

Ziet er al mooi uit!

Comment

me plantje Veenendaal-20130610-01169.jpgVeenendaal-20130610-01170.jpgVeenendaal-20130610-01171.jpg

me plantjes overgepoot kleine plantje is al recht op gestaan binnen 1 uur nu die grote nog

Veenendaal-20130610-01172.jpgVeenendaal-20130610-01174.jpgVeenendaal-20130610-01175.jpgVeenendaal-20130610-01176.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mijn zaadjes 969044_462360877191046_208866072_n.jpg
            Attached Files
            Last edited by wietplantje1994; 10 June 2013, 18:27.

Comment

volgens mij staan ze nu iets te nat.
              dus die kluit goed laten opdrogen zodat je wortels moeite moeten doen om vocht te vinden
              dan trekt dat wel weer bij!

Comment

Jaa klopt me. Broer wou ze water geven heeftt hij de voeding in gedaan iets te veel heb ik de groend uit gespoeld daarom hangen ze zo

Comment

morgens stond me plant recht op
                  kwam vanmiddag uit me werk zag ik dat me plant hangen waar kan het aan liggen ?
                  water genoeg niet te droog niet te nat geen voeding (ivb met gister)
                  wortel niet beschadigt

GEDC0603.jpgGEDC0604.jpg

en dit is die andere 2 doen het wel goed alleen die grote heeft een vage licht groene tekeningen op de bladderen zitten
                  en de puntjes zijn klein beetje bruin door de voeding miss ??

GEDC0608.jpgGEDC0609.jpgGEDC0610.jpg
                  reactie zijn welkom

Comment

Bezig...
                  X