Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik heb dummie hulp nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik heb dummie hulp nodig

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik wil dit jaar voor het eerst wat planten maar ik moet nog een beetje uitneuzen hoe alles werkt.
    Waar ik mee wil beginnen is met hennep zaadjes, mijn vraag aan jullie is; Werkt dit?

    Bij een viswinkel in de buurt kun je 1 KG hennepzaad kopen voor 4,00 en ik snap dat het niet goeie zaadjes zijn omdat je niet zeker weet of het een mannetje of vrouwtje is.
    Is dit slim om wat mee te beginnen.

    Zoja wat voor wiet word dit dan.

    Voor de meeste van jullie; sorry ik ben nog echt een dummie maar ik wil er graag tijd aan besteden zodat ik er meer over te weten kom.

    Groeten,
    Shockz

    #2
    Re: Ik heb dummie hulp nodig

    dummies dienen te beginnen met 'n basiskennis en die begint met leren en lezen van de vele info.
    hennepzaad komt geen wiet vanaf en daar leer je niks van.
    scholing/opleidingen cursussen kosten geld dus zie je fouten maar als lesgeld!

    grtz, angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Ik heb dummie hulp nodig

      Dat wordt hennep die onder andere voor touw is gedacht daarnaast ook nog een hele lage THC waarde (0,01%), je kan er wel twee hectare van roken zonder enig effect(kapotte longen misschien).
      Kun je beter even kijken op growshopmarkt of merkzaden kopen bijvoorbeeld bij http://420shop.nl/wietzaden.html.
      En het liefst een Autoflower omdat het seizoen al ver gevorderd is.

      Heb het ook geprobeerd maar het groeide niet hard en er waren heel wat mannelijke planten, dan is er ook not het feit dat er regels zijn voor hoeveel planten je mag hebben.
      Deze planten zijn vroegtijdig in de kliko gegaan.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Heb ook nog wel wat Henke Loland(Deense soort) liggen, dus als je wilt proberen.

      Comment


        #4
        Re: Ik heb dummie hulp nodig

        Danku, zal me er maar eens diep in verdiepen

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Danku, zal me er maar eens diep in verdiepen

        Comment


          #5
          Re: Ik heb dummie hulp nodig

          Van hennep kun je een boel leren. Top/fim zo'n hennepplant eens en je krijgt alsnog een flinke struik. Er kan zeer zeker smakelijke wiet vanaf komen, zeg ik je uit ervaring. Maar die wiet heeft geen enkel effect. Toch kun je zo lekker experimenteren voor 4 euro. Ik begon zelf ook ooit met 400 hennepzaden te zaaien. Meteen geleerd dat duiven ze lekker vinden: nog 100 over. Zo nog wel dertig lessen uit die tijd getrokken. Niet over effecten, maar over de plant zelf. En de hennepplant is hetzelfde als de 'commerciele' wietplant, op wat doorgekweekte trekjes na. Als je lekker los wilt gaan en een ervaringsleerder bent, koop lekker een zak hennep!
          De mensen die hier zitten hebben al jarenlang zitten lezen, die vergeten soms ook dat internet vroeger nogal beperkt was en dat ze 't zelf door vallen en opstaan geleerd hebben.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Ik heb dummie hulp nodig

            Kijk aan jou heb ik wat ! , wat bedoel je met 'geen effect'? dat je niet stoned word?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Kijk aan jou heb ik wat ! , wat bedoel je met 'geen effect'? dat je niet stoned word?

            Comment


              #7
              Re: Ik heb dummie hulp nodig

              welke andere conclusies zijn er te trekken in deze context,

              wat je ook even had kunnen doen, waren waarschijnlijk ook minder toetsaanslagen geweest

              --> www.google.nl --> hennep

              ciao
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Ik heb dummie hulp nodig

                Anders zouden we allemaal wel een zak karpervoer opkweken ey...
                Hennep is nutteloos voor wietkwekerts, behalve dat je kunt zien wat een plant doet.
                Nou..groeien dus, en herma worden...boeiend.

                Dat waren ook mijn eerste stappen toen ik een jaar of 12 was.
                Voor die tijd had ik al tientallen zonnebloemen opgekweekt uit zaad en alle andere zaden die in kippen- en konijnenvoer voorkomen.
                Als je nog nooit een zaadje hebt gezien kun je misschien beter met zoiets starten.
                Als je wiet wil, heb je echt zaad nodig en wat kennis.
                Topics lezen dus : Forum index.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Ik heb dummie hulp nodig

                  Informatie die ik eerder verstrekt heb(derde bericht).

                  Comment


                    #10
                    Re: Ik heb dummie hulp nodig

                    wil je een medaille?


                    bij deze
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Ik heb dummie hulp nodig

                        hoe oud ben je?
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: Ik heb dummie hulp nodig

                          hier blijf je lachen

                          Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
                          wil je een medaille?


                          bij deze
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Ik heb dummie hulp nodig

                            Dit gaat een beetje richting offtopic

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Dit gaat een beetje richting offtopic

                            Comment


                              #15
                              Re: Ik heb dummie hulp nodig

                              Je moet gewoon echte wietzaden kopen gefeminiseersde autoflowerszijn t makkelijkst voor beginners omdat die gekruisd zijn met een ruderalis plant. dat zijn wiet plante die in een koelere omgeving liggen zoals noord europa.zaden kan je kopen vanf 5eu tot wel 30eu per zaadje dus als je voor t eerstgaat kweken neem je wen goed koop soortje die snel klaar is als een autoflower snel klaar is betwkend dat er veel ruderalis in zit een echte rudaralis plant is in 6 weken klaar maar zit weinig wiet aan dus je koopt wen gekruisd soortje als je wiet zadwn haald en eeb kweek verslag begint helpen genoeg mensen je met wat je moet doen bijv welke aarde voeding en andere ongein
                              Last edited by whorled phyllotaxy; 8 June 2013, 08:04.
                              Legalize it

                              Comment

                              Bezig...
                              X