Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringende hulp gevraagd!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dringende hulp gevraagd!

Korting op 420shop
    Hey allemaal!

Mijn plantjes zitten 15 dagen in de grond en zijn nu ongeveer een goede 10 cm groot, Ze zitten in 70liter potten, nu is mijn vraag:

Welke voeding kop ik het best? Wortelstimulator? Whatever, als ze maar keihard gaan groeien aangezien ik laat ben begonnen Het gaat over Early Skunk fem. plantjes
    Attached Files

Re: Dringende hulp gevraagd!

70L potgrond voor zo'n klein plantje is meer dan voldoende voeding. Hopelijk was die grond niet te zwaar bemest anders gaat ie eronderdoor.
    Bijvoeden moet je de volgende weken of maand zeker nog niet doen...
    Enkel water, maar niet elke dag, ook laten uitdrogen, dan moeten de wortel goed op zoek, krijg je goeie wortelontwikkeling en kan de plant zich mooi ontwikkelen...

Comment

Inderdaad, hoezo dringend ? Fijne topic titel weer...
      Die kunnen nog wel een maand zonder voeding.

En zo te zien hoef je ze ook een tijdje geen water te geven.
      Doordat ze nat staan groeien ze ook weinig, even een paar dagen overslaan en helemaal op laten drogen, zover dat de grond los komt van de pot.

btw. Het is niet laat.
      Begin juni is de juiste tijd om te beginnen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Waarom staat er een foto van een zaailing bij als je plant al 10cm groot is?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bedankt voor de nuttige reacties! Ga ze minder water geven

@Wietefras: Was niet de bedoeling, ik snap gewoon niet hoe ik die bijgevoegde thumbnails kan wegkrijgen :s Sinds een paar dagen (ik had ergens verkeerd op geklikt zo te zien :p ) zit die thumbnails bij elk bericht erbij :s haa ja ik ben een dummyyy -.- :d

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ Albes, Het is universele potgrond, bevat niet overdreven veel voeding ,toch?

Comment

Het bevat zat genoeg voor 4-6 weken als je het gewoon over universele bemeste potgrond hebt, ?(Bemeste potgrond kan dodelijk zijn voor zaailingen doordat de wortels het niet handelen!!)
            niet teveel stressen en je niets forceren het plantje zal het toch zelf moeten doen.
            je kan hem wel zwaar op proberen te fokken maar dan kan ik je vertellen wat er gebeurt ...dan kan I doodgaan

Dus gewoon afwachten en je hoeft nog geen voeding aan te raken, als je bewijs wilt dat teveel water slecht is moet je maar naar het begin van mijn veslag kijken,
            pas toen de grond droog werd gingen ze groeien.

Comment

Bezig...
            X