Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Magnesium of kalium tekort?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Magnesium of kalium tekort?

Korting op 420shop
    Ik heb buiten enkele plantjes staan nu komen er op een paar van deze, kleine bruine vlekjes. Niet alleen aan de randen maar over het hele blad.
    Ik kan me herinneren dat ik ergens had gelezen dat het een magnesium of kalium tekort zou zijn, zou dit kunnen?
    En als ik ze dan extra magnesium of kalium geef, zullen ze dan weer in orde komen en zal ik toch nog een mooie opbrengst kunnen krijgen?MSF.jpgMSF2.jpgMSF3.jpgMSF4.jpg

Re: Magnesium of kalium tekort?

Een mooie opbrengst krijg je niet met meerdere planten in een pot. Vooral als het zo'n kleine pot is.
    Bekijk monty's bladprobleem oplosser eens, die staat in de helpdesk van het forum. Mocht het zo zijn dat het een Magnesium of Kalium tekort is, dan kun je dat bijgeven. Het blad dat al beschadigd is red je er niet meer mee, maar je voorkomt verdere schade.
    Tevens is het onderste blad van nature de eerste sneuvelaar (naast de lobblaadjes dan) dus ik zou me niet teveel zorgen maken tot de 'echte' bladeren tekenen geven. Voor je 't weet geef je weer teveel, met een tekort op een ander gebied als gevolg.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Magnesium of kalium tekort?

Maar ik was van plan ze over te potten naar 35l potten en ze dan te LST'en. Dit moet mijn opbrengst toch vergroten? (ze staan nu in 10l potten btw)

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X