Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen jullie mij helpen met een aantal vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kunnen jullie mij helpen met een aantal vragen

Korting op 420shop
    Beste mensen van deze forum,

ik ben een een jongen van 20 jaar en ben van plan dit jaar eens te gaan proberen om mijn eigen plantje eens te gaan kweken.
    Nou is dit de eerste keer voor mij en ik weet er natuurlijk bijna niks van af.
    ik heb gister wel wat even rond gezocht op dit forum een een andere maar kon niet echt de antwoorden op mijn vragen vinden, dus vandaar dat ik deze account aanmaak om hulp bij jullie te zoeken!

Ik ben van plan om volgende week dinsdag een plantje buiten te gaan kweken (super lemon haze) alleen nu heb ik een aantal vragen.

1- ik heb neem ik aan een pot nodig waar gaten in de onderkant zitten toch? ( heb ik tenminste ergens gelezen)

2- ik MOET potaarde gebruiken?

3- Kan ik zodra ik het zaadje in de pot heb gedaan deze direct buiten zetten? ( dat wil ik heel graag)

4- hoevaak moet ik het plantje per dag water geven?

5- wat moet ik nog meer allemaal??

sorry mensen maar ik wil alles het liefst goed doen en ik dank jullie alvast hartelijk voor jullie hulp.

als iemand mij een uitgebreide uitleg wil geven zal ik dat zeer op prijs stellen.

dankjewel voor uw tijd.

mvg, Viciious

Re: Kunnen jullie mij helpen met een aantal vragen

1- ik heb neem ik aan een pot nodig waar gaten in de onderkant zitten toch? ( heb ik tenminste ergens gelezen)
    ja idd zonder pot zal dat moeilijk lukken! geen witte of doorzichtige potten, wortels hebben het graag zeer duister!

2- ik MOET potaarde gebruiken?
    ja je moet heel zeker aarde gebruiken of cocos of op hydro werken, je mag met wit zand proberen maar vrees ervoor

3- Kan ik zodra ik het zaadje in de pot heb gedaan deze direct buiten zetten? ( dat wil ik heel graag)
    zou je kunnen en mag je normaal wel maar zou het enkel laten bovenkomen binnen, eens boven de grond naar buiten die handel

4- hoevaak moet ik het plantje per dag water geven?
    maximum 1x per dag, kan zelfs zijn dat er dagen komen dat ze niet moeten drinken, cannabis geef je water als ze water nodig hebben dus als je potten mooi droogkomen,niet kurkdroog ook want dan loopt alles door je pot heen en moet je even wachten en terug bijgieten

5- wat moet ik nog meer allemaal??
    zo hopelijk ben je iets wijzer nu
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Lees je eens in over de bloeitijd van super lemon haze.. Met een beetje mazzel is die rond kerst klaar.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hazen zijn trage beestjes .. die kweek je beter binnen. maar dat had je netzogoed uit LR2 zijn reactie kunnen afleiden .. maar geen nood het wordt vast een leuke kerstboom.

Comment

of in de mate van het mogelijke verduisteren mischien...
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
          X