Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginners vragen

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik wil graag 25 buitenplantjes zetten en heb nog een paar vragen.

1. Ben ik al te laat met het buiten zetten van plantjes? Of als ik zorg dat ik deze week 25 stekjes heb gekocht en deze gelijk in de grond stop is dit erg?

2.Ik wil een grotere kuil graven en deze vullen met goede aarde is dat mogelijk? Zo ja, hoe diep moet deze kuil zijn?

3.Als het beter is om geen kuil te graven welke potten raden jullie aan?hoeveel liter? Wil graag zulke groot mogelijke planten.

4.Welke aarde moet ik gebruiken? Zodat ik weinig tot geen voeding moet gebruiken.

5.En bij welke van u aangeraden aarde, welke voeding moet ik gebruiken? En wanneer?

6.Hoelang duurt het ongeveer vanaf wanneer ik mijn stekje in de grond stop tot deze klaar is?

7.Waar ik mijn plantje zet is geen schaduw, deze staat op een open plek in het midden (en pakt dus de gehele dag zon) is dit erg?

Ik hoop graag op serieuze antwoorden heb veel rond gezocht maar wil het eigenlijk met zekerheid weten.

Groeten,

JointSmokaaa

Re: Beginners vragen

Ik weet 100% zeker dat jij niet genoeg inzet hebt om het allemaal op te zoeken. Ga eerst maar eens goed lezen. Vraag 2 wil ik wel beantwoorden want dat is lastiger te vinden. Ja dat kan. De kuil kan zo diep als je zelf wil. Toevallig heb ik dat dit jaar ook gedaan en die van mij is een halve meter diep.

Comment

Re: Beginners vragen

kom nou reg date sept 2008 .. en je hebt veel gelezen zeg je? op negen uur kan je wel wat lezen jah .. maar euh er is dan ook veel te lezen. doe een inspanning en ze zal beloond worden, het kan echt wel beter en dan hoef je zo een lulhannesvraagjeslijstje niet op te stellen gooi nu gewoon dat zaad in de grond en ga in de zetel verder zitten lezen tot je plantjes klaar zijn ..

Comment

Bezig...
      X