Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo kunnen zaadjes uit me vorgie stekkies vrouwlijk zijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hallo kunnen zaadjes uit me vorgie stekkies vrouwlijk zijn

Korting op 420shop
    beste mensen ik ben een beginner wat kweken betreft nu is het zo ik zaadjes uit me vorgie stekken heb weten te ontkiemen 3 van de tien nu is het zo de plant heeft veel blad ruikt echt naar wiet is 65 cm groot kunnen dit kenmerken zijn van vrouwlijk

of moet ik hem nu echt ik de bloei gaan zetten dat heb ik gelzen alleen zo kan je weten of ie vrouwlijk is ik zie nu geen balletjes wel haartjes en zo of is het nu nog te vroeg ik heb de plant zo acht negen weken of langer weet het niet meer maar plaats even wat fotos en hoor graag of jullie het iets vinden tips en suggesties zeer welkom ben wel echte blowert maar nog geen goede kweker

had ook zaadjes gekocht keramectic 5 zaden 30 euro geen uitgekomen ik gebruik voeding van terra canna heb de zaaileingen in het begin beetje wortol simulator gegven nu niet meer geef ze nu groei

heeft iemand een tip welke autoflower ik nu nog kan otkimen of kan dit echt niet meer hier wat fotos

groetjes blowse moh IMG_7438.jpgIMG_7150.jpgIMG_7149.jpg
    Last edited by moh; 16 June 2013, 01:56.

Re: hallo kunnen zaadjes uit me vorgie stekkies vrouwlijk zijn

hard geurende zijn meestal rakkertjes
    de voorbloei laat je weten wat je hebt , ff zoeken , haartjes zijn vrouwelijke
    autoflowers kun je nog aan beginnen

hou ze groen

b2n

Comment

B2n bedankt voor je recatie dan ga ik nog maar gauw wat autoflowers zadeen halen

gr moh

Comment

12 van de 15 zaden zijn niet opgekomen
        dan denk ik dat je toch iets niet goed doet bij het ontkiemen
        miss moet je je daar iets meer in verdiepen
        is toch zonde van je geld op deze manier
        voeding moet je zo ie zo niet geven de eerste paar weken

sommige planten laten vanaf de 8e node voorbloei zien
        anders geduld hebben tot het najaar..

sucses iig ... grtzz bidie

Comment

Bedankt voor je reactie bidie heb zeker wat fout gedaan ik had dus 5 zaden gekocht waar er bij thuiskomst maar drie in zaten dat was al balen ze zeiden bij growshop dat het goede waren maar ik had dus zelf ook ongeveer 15 zaden uit eigen stek en 3 daar van waren goed of zijn opgekomen bedankt voor de tip over de voeding ben echt nog een beginner lees wel heel veel hier helpt ook enorm toch nog maar even gauw autoflowers zaden halen en ontkiemen dit doe ik gewoon in aarde is dit goed volgens mij wel het makkelijkste voor beginnener vorig jaar had ik stekken nu doe ik het met zaden maar heb er veel plezier van en leer toch wel elke keer dingen erbij bedankt voor je info man groet moh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door birdie71 View Post
            sucses iig ... grtzz bidie

Oorspronkelijk geplaatst door moh View Post
            Bedankt voor je reactie bidie

hehehehe
            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Ben je zaden onderweg kwijt geraakt, geven ze geen garantie op zaden.
              Kera van dat merk heb ik veelal slechte dingen gehoord, nou ben ik echt een tegenstander van Royal Queen Seeds.
              Maar zij hebben wel goede zaden evenals Greenhouse Seeds en Barney's Farm.

Comment

hahaha nee ben ze niet kwijt geraakt ik had voor vijf zaden betaalt maar thuis opengemaakt zaten er maar drie in en ze zijn ook nog is niet uitgekomen bedankt ik ga is kijken bij greenhouse seeds en barney,s farm wat ze daar hebben wil nu nog zaden ontkiemen maar dan wel gefemiseerd zaden en autoflower hoop dat ik ze dan wel ontkiemt krijg bedankt voor de info max390

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moh View Post
                  hahaha nee ben ze niet kwijt geraakt ik had voor vijf zaden betaalt maar thuis opengemaakt zaten er maar drie in en ze zijn ook nog is niet uitgekomen bedankt ik ga is kijken bij greenhouse seeds en barney,s farm wat ze daar hebben wil nu nog zaden ontkiemen maar dan wel gefemiseerd zaden en autoflower hoop dat ik ze dan wel ontkiemt krijg bedankt voor de info max390
                  Ik zou ermee terug gaan, waar je ze gekocht hebt

Comment

hey west2010 eerst wou ik ook terug gaan maar dan zullen ze zeggen denk ik nee het waren er echt vijf stond ook op het doosje maar zaten er echt drie in ik ga ze voortaan online bestellen mischien is dat nog beter maar je heb gelijk hoor eigenlijk ha ik dat moeten doen is toch een hoop geld dan 30 euro drie zaden maar goed nu maar gefemizeerd zaden en autoflowering want wil nog wel lekker kunnen smoken van me eigen wietje moet het weer wel mee zitten want ze gaan bij mij in de tuin

gr moh

Comment

Comment

Maar ook omdat die andere 3 niet zijn opgekomen + 2 te weinig vind ik wel te gek, voor dat geld(het is crisis)
                        Verder wens ik veel succes met je vervolg, er is niets lekkerder dan je eigen schone wietje

Comment

zo hier nog even fotos van de plantjes die wel gelukt zijn en idd te gek voor worden hoor voor vijf betalen en drie krijgen dat is het zeker maar goed ga van de week nieuw zaad halen en gauw laten ontkiemen en idd niets lekkerder dan je eigen schone wietje helemaal gelijk west2010 en jij ook veel success met het kweeken gr moh

IMG_7447.jpgIMG_7443.jpg
                          IMG_7438.jpg

Comment

koop fatsoenlijk regulier zaad en je hebt geen problemen
                            autoflowers zaden die gefeminiseerd worden hebben meestal herma neigingen dus adviseer ik altijd reguliere zaden te kopen.
                            fem zaadje kost 5-10 euro per stuk
                            regulier zaadje kost 2-3 euro per stuk
                            voor 10 euro heb je dus 3 reguliere zaadjes met de kans op 3 vrouwen
                            voor 10 euro heb je misschien maar 1 fem zaadje met de kans op herma!

beetje logica en je komt er al snel achter dat reguliere zaden vervelend zijn omdat er mannen tussen zitten maar nooit last van herma's ( mits ze van 'n fatsoenlijke zaadkweker/breeder afkomstig zijn natuurlijk ).
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

hartelijk dank voor je reactie angel dus gewoon opzoek naar goed fatsoenlijk regulier zaad dat ga ik dan zeker doen dus geen femi thanks voor je uitleg

gr moh

Comment

Bezig...
                              X