Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bro het is zeker een wietplant hoor , zitten al topjes op en ik zie de thc liggen
wat heb jij liggen roken seg ?
Reageer is normaal.
Het is geen knikkervriendje van je
Ga eerst zelf is lezen over autoflowers en kom daarna je vraag stellen want het feit dat je vraagt wrm deze autoflower geen meter is geworden zegt al genoeg.
Reageer is normaal.
Het is geen knikkervriendje van je
Ga eerst zelf is lezen over autoflowers en kom daarna je vraag stellen want het feit dat je vraagt wrm deze autoflower geen meter is geworden zegt al genoeg.
"Kan iemand mij uitleggen waarom de blaadjes van mijn Low Diesel autoflower zo dun en raar zijn ?" dat was mijn vraag , ik heb helemaal niets over de grootte gevraagd.
Alleen merkte ik op dat deze kleiner is als mijn autoflowers van vorig jaar en vooral dat ie er zo raar uitziet.
Nu zegt iemand mij dat ik slechte zaden heb gehad. lijkt me sterk want ze komen allemaal van dezelfde winkel en de rest van mijn planten zijn wel goed.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippieView Post
Je hebt meer ruimte als ik, waarom autoflowers?
Als je niet tevreden bent over de lengte, moet je
geen autoflowers nemen... dit is een LOW diesel,
of zoek een auto die groter wordt, ga naar de
database. Of goeie P.P. zaden bemachtigen
Mijn vraag was helemaal niet over de grootte van de plant , maar waarom ie er zo raar uit ziet :p , de reden voor autoflowers was een vroegere oogst (heb ook niet-autoflowers) zodat het beter verdeelt is over een lange periode en dat ik al iets te roken heb
Comment