Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

herma probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

herma probleem

Korting op 420shop
    Dag mensen.

Ik zit met het volgende probleem.

begin mei 2 zaden geplant dutch passion think different, heeft even geduurd voordat deze met het koude van start gingen. Wat schetste mijn verbazing dat allebei de planten herma zijn gegaan. 1 plant meerdere ballen en bananen in de voorbloei (gelijk compost van gemaakt). de andere plant 1 bal in de voorbloei daarna niets meer tot ik gisteren 1 banaan tussen mn toppen vond.

Is deze nog af te bloeien door de bananen te verwijderen of is dit een onbegonnen zaak?

Vorige jaar zo'n zelfde plant gehad zonder problemen. Dit jaar kweek ik wel in een andere tuin met een lantaar achter mn schutting. De planten heb ik bewust uit het directe licht van die lantaarn gezet.

Zou de oorzaak toch echt de kou van die in mei kunnen zijn geweest of toch het indirecte licht wat deze ontvangt?

heb maar een paar nieuwe gezaaid uit pure ellende, hopelijk gaat ronde 2 beter, anders schaf ik een tent aan en ga binnen verder.

graag jullie mening IMAG0006[1].jpg en de shemale is nog wel zo mooi
    Last edited by wortel87; 18 June 2013, 20:55.

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: herma probleem

En da's ook weer herma-gevoelig-zaad.
      Komt inderdaad door lichtstress, even de lamp er uit draaien dus, of de tuinslang d'rin misschien.

Lantaarnpaal_004_1029914b.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb ook gehoord van mensen die hem zwart spuiten bovenin.. weet niet hoe zichtbaar die lamp staat in een straat? Aan de andere kant kan dat je juist verraden natuurlijk...
        Offe misschien is dit een idee:

lantaarn-kapot.jpg
        I plant a little tree in my front yard
        precious little tree in my front yard

Comment

je kan iemand honderd euro er voor geven en een gejatte auto ahaha sommige mensen weten daar wel raad mee
          Legalize it

Comment

Je kunt er ook vrede mee nemen en gewoon autoflowers nemen die niet zomaar herma worden. Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Want dat kun je niet aan 't zaadje zien ofzo. Maar het blijkt maar weer dat afkomst niet heel belangrijk is, Dutch passion als grote zaadbank zou stabiele fems moeten leveren, vind ik. Je betaalt immers de hoofdprijs.
            Aan de positieve kant: als je steeds zaadjes tussen je wiet moet plukken, rook je wel minder! Een joint draaien duurt zo een half uur.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

gefeminiseerde autoflowers zijn vaak herma gevoelig
              o.a. ook de reden dat ik de voorkeur geef aan reguliere zaden.
              ze zijn stukken goedkoper als die fem troep, je krijgt 3 x zoveel zaad voor hetzelfde geld wat tevens weer de kans geeft op meer vrouwen!
              logica begint met nadenken!!!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

bedankt voor de reacties! Ik ga proberen de plant nog af te bloeien. En natuurlijk kijken wat er met mijn nieuwe zaailingen gebeurt.

Iemand nog een goed voorstel voor een stabielere soort?

Ga maar eens sparen voor een tentje 150w ofzo, in de winter jeukt het toch altijd weer om wat te groeien te hebben. En dat gaat het me niet eens om het roken. Met 1 plant doe ik een jaar hehe

Comment

autoflowers zoals ik al zei
                  daar heb je nu nog het meeste aan mijn mening maar meningen verschillen
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                  X