Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu nog ontkiemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nu nog ontkiemen

Korting op 420shop
    Hallo daar,

Ik ben van plan om buiten wat plantjes neer te zetten omdat ik een goed plekje heb gevonden, natuurlijk laat in het jaar helaas.
    Ik ga het soortje Heribei van Sannie zetten omdat ik hier al 2 jaar goede ervaring mee heb, op tijd klaar, geen rot en nog wel wat meer.
    Nou vroeg ik me af of de plant toch wel nog een redelijke hoogte zal kunnen halen? Is er nog genoeg tijd om een + 150 gram plant te kweken?
    Morgen kan of ga ik de zaadjes ontkiemen btw.

Hoor het wel.

Groet

Re: Nu nog ontkiemen

niet geschoten is altijd mis... try and find out!
    ik heb er ook nog 5 nu pas ontkiemd en geplant!

veel suc6

Comment

nu nog gewone soorten zaaien zal geen 100 gram opleveren zonder schimmel vermoedelijk
      autoflowers zijn vandaag gezaaid en over 10-12 weken oogsten
      vrij vertaald als je autoflowers zou zaaien zou je begin/half september kunnen oogsten,
      heb je gewone wietplanten dan zal je als je nu zaait rond eind oktober/begin november pas kunnen oogsten.
      de maanden dat de planten gevoelig zijn voor schimmels dus!!!
      dus gooi de heribei snel terug in de diepvries en zaai autoflowers als je nog 'n leuke oogst wilt krijgen
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Vergeet niet dat er zoiets kan bestaan als een mooie nazomer. Met een beetje geluk hebben we er een! Dan kan dat prima.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

als je zo gaat hopen op zon in november word het tijd voor zaden uit ijsland te bestellen!
          'n mooie nazomer KAN idd maar daar moet je in dit kikkerlandje niet teveel op rekenen.
          je moet er vanuit gaan dat je de oogst voor eind oktober binnen moet hebben, daarna schimmelt de hele troep gewoon weg in 9 van de 10 gevallen.
          er zijn altijd van die opscheppers die beweren geen schimmel te krijgen in hun toppen en schimmelbestendige soortjes te hebben.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik hoorde 'm hier met z'n voetjes op de grond stampen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja en met dingen gooien

Comment

Probeer het gewoon en jziet wel

Comment

Yep, gewoon doen, maar als je 150gr nodig hebt zou ik voor de zekerheid een stuk of 4 plantjes zetten.
                    Als je een tuintje op het zuiden hebt, en je zet ze middenin dan krijgen ze de hele dag zon.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb wat tips voor je,
                      als je guarilla gaat kweken zorg dat de konijnen en slakken er niet bij kunnen.
                      Dit kan je doen met wat koper of slakken korrels om je plant en wat ijzerdraad ingraven (zodat konijnen er ook niet onderdoor kunnen graven.
                      Zorg ook voor balans tussen beschutting en zon, als het echt een goede plek is kan je wat onkruid rondom weghalen voor meer zon als hij laag gaat staan.
                      Je kan ook een gat graven en vullen met grond zodat ze wat beter kunnen wortelen en steviger worden.

Groete,

Comment

Hoi mensen,

Bedankt voor jullie reacties, ik heb maar besloten om de heribei niet meer te zetten..
                        Misschien wel wat autoflowers, geeft wat meer zekerheid dan.

Thanks!!

Comment

laat Heribei het maar niet horen dat je dat soortje niet zet

hehe
                          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Bezig...
                          X