Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflowering

Korting op 420shop

Re: autoflowering

Als je even goed rondkijkt op het forum zie je kweekverslagen van tientallen, misschien wel honderden autoflower soortjes.
    Ook al 7 maanden geregistreerd .. en dan kom je met deze vraag ..

Als jij je plantjes geeft wat ze nodig hebben dan doen alle soortjes het goed als je in juni plant.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: autoflowering

Het beste wat je kan doen, is een pot vullen met grond.
      Dan graaf je een klein potje een beetje in dan haal je het eruit dan hou je een gat over.
      in dat gat doe je stekgrond. daar plaats je je zaadje in.

De reden voor dit alles is dat zaailingen(jonge plantjes) niet tegen veel mest kunnen die in potgrond zitten,
      daarom kweek je ze op stekgrond op.
      Een autoflower groeit 3 weken dan gaat hij bloeien dus je wilt hem zoveel mogelijk stres (overpotten) besparen.
      zodat hij die 3 weken zo goed mogelijk kan benutten om te groeien.
      Daarom maak je een gat in de potgrond en vul je die met stekgrond zodat hij eerst kan wortelen in de stekgrond zodat de wortels niet verbranden.
      als hij sterker is en meer kan hebben wortelt hij in de potgrond en krijgt hij die voeding.
      Zo bespaar je stres en kan je het plantje zo goed mogelijk laten groeien in die 3 weekjes.
      Daarna gaat hij automatish in de bloei fase ( de naam autoflowering zegt het al)

Veel suc6 voor vragen kan je me mailen. kijk ook is naar mijn verslag ik ben nu 5 AK-lowryder#2 aan het ontkiemen

Comment

Bezig...
      X