Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen achter de vensterbank (dubbelglas) of buiten met veel schaduw en een late zon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen achter de vensterbank (dubbelglas) of buiten met veel schaduw en een late zon?

    Korting op 420shop
    Hey ik heb een vraag die een beetje aan sluit op wat ik hier eerder voorbij heb zien komen.Ik heb nu jonge plantjes (een week geleden de zaden ontkiemd) en zit met een dilemma: de plantjes staan nu binnen achter het raam omdat de zon vanaf opkomst tot een uur of 2 aan de voorkant (raamkant) schijnt. Op mijn balkon heb ik (afhankelijk van de tijd in het jaar) de zon dus vanaf +- 14.30 tot een uur of 20.30 (ondergaand)

    Ik heb ze nu nog binnen staan om een beetje aan te sterken maar heb het idee dat het de afgelopen dagen een beetje stagneert... wat is verstandig? ze voor het raam laten staan waar ze zeker een paar uur per dag vol in het zonlicht staan of buiten op het balkon met op mooie dagen een goed middagzonnetje maar aan het begin van de dag dus schaduw en weinig direct zonlicht?

    het betreft overigens 4x Northern Lights AF

    Attached Files

    #2
    Re: Binnen achter de vensterbank (dubbelglas) of buiten met veel schaduw en een late zon?

    Ze strekken, dus licht tekort.

    Maar je had je vraag hier
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Binnen achter de vensterbank (dubbelglas) of buiten met veel schaduw en een late zon?

      Check, thnx voor de reply! Heb ze buiten gezet en de stam iets verstevigd met wat aarde eromheen staat namelijk wel een redelijk windje nu... benieuwd naar de vorderingen..

      Ik heb op sommige delen van mijn balkon minimale mosvorming, heb wel eens gelezen dat dat kan duiden op een schimmelgevoelige plek, kan dit kwaad?

      Comment

      Bezig...
      X