Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers heeeeel klein, waarom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

    Oorspronkelijk geplaatst door Jori1993 View Post
    kan ik er eventueel iets mee doen als ze klaar zijn om ze meteen nog een keer te laten groeien?
    of moet ik echt nieuwe zaden planten voor nog een oogstje dit jaar?
    kan er niet echt iets over vinden,
    alleen aan het einde van het seizoen gewone bloeiers laten staan voor volgend jaar.

    thanks voor de reacties alvast.
    appreciate it!
    fantasie heb je genoeg in ieder geval
    de verkooppraatjes ben je ook al ingetrapt!
    maar je zal toch echt iedere keer opnieuw moeten zaaien.
    't is geen kastanjeboom die je elk jaar snoeit
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

      Dat "reveggen" werkt volgens mij alleen bij reguliere wietplanten. Die kun je door "minder donker uren' weer terug in de groei krijgen en dan na wat groeien weer in de bloei zetten. Bij auto-flowers kan ik me niet voorstellen dat dat werkt, want die reageren niet zo op het aantal uren donker. Die blijft dus altijd in de bloei fase.

      Zonder reveggen weer nieuwe toppen krijgen lijkt me ook onwaarschijnlijk.

      Misschien bedoelden ze met meerder oogsten per seizoen dat je door de korte levensduur na elkaar plantjes kunt zaaien op dezelfde plek?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

        ik vind het altijd zo zonde dit soort dingen te lezen
        iedereen geeft bergen geld uit aan 'n nieuwe gsm en wat voor onzin al niet meer, maar als het om hobby gaat moet het allemaal zo goedkoop mogelijk
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

            Hand op de knip laat maar growen die dip

            Comment


              #21
              Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

              Zo goedkoop doet hij het toch niet? 100l potgrond en 30 euro voor 3 zaden.

              Als je zaden koopt waarbij gezegd wordt dat ze anderhalve meter hoog worden dan is het toch ook redelijk om je af te vragen wat er dan verkeerd is gegaan als ze slechts 30cm hoog worden?

              Dat je met autoflowers meerdere keren per seizoen kunt oogsten zie je ook zo vaak staan. Blijkbaar is dan voor Jori1993 niet direct duidelijk geweest dat je dan ook meerdere keren moet zaaien.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #22
                Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

                Je hebt gelijk Wietefras hoor maar was meer een beetje humor.Is knap lullig maar wel een goed leermoment.En hij moet hier is een paar avondjes lezen leert ie veel in korte tijd.

                Comment


                  #23
                  Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

                  Dat van meerdere oogsten werkt volgens mij niet, omdat je niet kan wachten totdat je eerste planten klaar zijn.
                  Tenminste als ik naar mijn eigen AF kweek kijk, maarja heb ook niet de beste genetica en omstandigheden.

                  2 a 3 keer oogsten met AutoFlowers kan volgens mij alleen binnen of met extreem goed weer.

                  Comment


                    #24
                    Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

                    mijn autoflowers zijn ook heel klein gebleven hoor, en ik heb 300 liter lightmix gebruikt (!)
                    mango en think different
                    maar ik denk in mijn geval had ik ze te lang laten voorgroeien binnen, en met het slechte weer in mei/juni plus de overgang binnen/buiten is het verkeerd gegaan
                    ze zijn nu echter weer in een growspurt (zijn ondertussen al 11 weken oud) en beginnen nu wel topvorming te krijgen, echt veel verwacht ik er niet meer van, heb ondertussen nieuwe zaadjes ontkiemt en in potten buiten staan
                    het is echt jammer als je wel investeerd, en veel zorg en tijd erin stopt, en dan lukt het niet zoals je dacht

                    Comment


                      #25
                      Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

                      Mijn AutoXtreme zijn ook best klein, maar dit komt mede doordat toen ik ze binnen aan het voorgroeien was ze in een veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kleine pot zaten, wou ze wel naar een grotere overbrengen maar het plan was om ze in de volle grond te zetten alleen was aan t wachten tot t weer wat beter werd (en dat duurde lang -.-) ik meet ze morgen wel even op voor je!

                      Ps. Ze hadden ook meeldauw, misschien zijn ze ook wat kleiner gebleven daardoor...

                      Comment


                        #26
                        Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

                        Hoe gaat het met die van jou? De mijne beginnen al toppen te krijgen, alleen ze zijn nog steeds mini

                        Comment


                          #27
                          Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?

                          Autoxtreme
                          20130717_185602.jpg20130717_185522.jpg20130717_185512.jpg

                          White Widow
                          20130717_185701.jpg20130717_185649.jpg20130717_185608.jpg

                          Ze zullen ook niks meer groeien helaas.
                          Wel komen er al een paar toppen aan.
                          Laat ze nog lekker een aantal weken staan voor goeie volle toppen.

                          Comment

                          Bezig...
                          X