Het is een zwarte dag vandaag, toen ik vannochtend bij mijn 4 plantjes kwam kijken zag ik tot mijn grote schrik dat er 1 plantje horizontaal in de pot lag uit de grond getrokken door een vogel moet wel, de wortels zijn hierbij grotendeels afgerukt en er zit een knak boven in de stengel... ik wist niet dat vogels planten uit de grond trekken anders had ik wel eerder voorzorgs maatregelen getrokken...
Heb het plantje nu zo diep mogelijk ingegraven en wat water gegeven maar ik vrees dat het niets meer gaat worden (mensen ervaring hiermee?), hier een foto van de plant hoe ik hem aantrof en een foto van de plantjes hoe ze er nu bij staan... iemand tips waardoor ik met een iets veiliger gevoel mn planten op het balkon laat staan?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
op de 2e foto is het de plant linksonder
Heb het plantje nu zo diep mogelijk ingegraven en wat water gegeven maar ik vrees dat het niets meer gaat worden (mensen ervaring hiermee?), hier een foto van de plant hoe ik hem aantrof en een foto van de plantjes hoe ze er nu bij staan... iemand tips waardoor ik met een iets veiliger gevoel mn planten op het balkon laat staan?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
op de 2e foto is het de plant linksonder
Comment